גידול חשיש למטרות רפואיות הפך לעיסוק רווחי מאוד לחקלאים באותן מדינות שבהן צריכת קנאביס רפואי הנה חוקית. לשם כך, חברה ישראלית בשם "AgriTask" פרסמה פלטפורמה אשר מסייעת לחקלאים לגדל אותו למטרות רפואית, ובעצם להפוך אותו לקנאביס רפואי. הדבר אמנם רווחי, אך הגידול מסובך שכן החקלאים חייבים לעמוד בסביבה רגולטורית נוקשה שנקבעת על ידי ה- "IMC-GAP", התקן הישראלי לגידול  קנאביס רפואי.
 
לחברה ישנה פלטפורמה המסייעת לחקלאים לגדל גידולים שונים וכעת היא הותאמה לאלו אשר מגדלים את הקנאביס הרפואי. הפלטפורמה שפותחה על ידי "AgriTask" כאמור, מסוגלת לסייע לחקלאים באמצעים לליקוט מידע רב המתייחס לגידולים השונים, לדוגמא, איסוף נתוני מזג אוויר, יכולת לציין תמונה דיגיטלית של השדה, יכולת ליצור ממשק בין החיישנים שבוחנים את תנאי הקרקע, כגון רטיבות, לבין המכונות החקלאיות שפועלות בשדה.
 
בדרך זו, החקלאי יכול לשלוט ולנהל את כל הגידולים, משלב הזריעה ועד לשלב הקטיף. יצוין כי הפלטפורמה הותאמה לצרכים של מגדלי הקנאביס הרפואי כדי בצורה שתתאים לצרכים של ה - IMC-GAP. ישראל פרייר, מנכ"ל ויו"ר החברה אמר כי "לנוכח הגידול הרב בקנאביס רפואי בכל העולם, האתגר שלנו היה להתאים את הפלטפורמה שהצליחה מאוד בגידולים שונים כמו תירס, קפה, כותנה, עגבניות, פלפלים, מלפפונים ופירות, לצרכים של גידול קנאביס רפואי, תוך התאמתו לדרישות של ה-"IMC-GAP".