מטרת הקמפיין היא להקים אתר סחר בדומה ל"אמזון", הכולל מנוע חיפוש בו בתי עסק הפועלים בעוטף עזה מתחום ההסעדה, תיירות, בילוי ופנאי, אופנה וקמעונות. בנוסף, יהיו כלולים במנוע החיפוש גם עסקים יצרניים קטנים ובינוניים. יעד גיוס התרומות של הקמפיין עומד על 100 אלף שקלים, כאשר סכום התרומה יזכה את התורם בהטבה לרכישת מוצרים באתר בסכום זהה.
אחד מאותם בעלי עסקים הוא אמנון עוזיהו, בעל צימרים מחבל הבשור. "אין ביטולי הזמנות כי אין אפילו טלפונים להזמנות", הוא מגלה. "לא היו הזמנות מעל 100 ימים. השנה לא היו הזמנות גם לחודשי הקיץ, כי הפחד להגיע הוא עצום. הקיץ הלך ואין הכנסות".
"אחד היתרונות המרכזיים שלנו, הישראלים, הוא היכולת לסייע למגזרים במצוקה", אומרת דיקלה אבוטבול, יו"ר התאגדות העסקים. "המציאות בדרום הארץ בשנים האחרונות ריסקה אלפי בתי עסק והותירה משפחות בחובות אדירים, מבלי שהמדינה מסייעת להם. אני משוכנעת שאתר הסחר החדש יסייע למגזר זה להרחיב את פעילותו העסקית ולמכור לציבור את מוצריו. אני קוראת לאזרחים להירתם ולתרום לטובת עסקים אלה, המהווים נדבך מרכזי בהנעת הכלכלה הישראלית".