מנהל רשות המסים לשעבר משה אשר, שפרש מתפקידו לפני חמישה חודשים, פתח בימים אלה משרד חדש במגדלי השחר בגבעתיים, כך נודע ל"מעריב". אשר יספק בתפקידו החדש ייעוץ בתחומי המסים והליווי העסקי.
 
לצורך העניין הוא משתף פעולה עם רואי חשבון ומשרדי עורכי דין. בשבועות האחרונים הוא קיים סדרה של פגישות עם רואי חשבון ועורכי דין בכירים. במסגרת תפקידו החדש, הוא יספק חוות דעת מקצועיות. אלא שבגלל אילוצי תקופת הצינון הוא יימנע מעבודה ישירה מול פקידי השומה שעד לא מזמן היו כפופים לו. עם תום שנת הצינון, הוא יהיה רשאי להרחיב את תחומי פעילותו. כל פעילותו הנוכחית נעשית במסגרת המגבלות הקבועות בחוק. 
 
עוד נודע כי מנהל רשות המסים לשעבר קיבל כמה פניות לשמש כדירקטור בחברות ציבוריות ובקרוב יצטרף לדירקטוריון של אחת החברות הבורסאיות. לאחר פרישתו מרשות המסים הוא אמור היה לקבל אחוז מסוים משכרו האחרון.
 

אלא שלאחר פרישתו הוא נהנה מפדיון חד־פעמי של ימי החופשה והמחלה שקיזזו את התשלום הזה. מנהל רשות המסים היוצא, נחשב לאחר המנהלים המוצלחים בשירות הציבורי. בניגוד לבכירים אחרים, הוא השכיל לשמור על מערכת יחסים מצוינת עם שר האוצר. בתגובה לפניית "מעריב" אישר מנהל רשות המסים לשעבר כי אכן פתח משרד שיספק שירות ייעוץ מקצועי.