מנכ"ל חברת פרטנר: "גרמנו למפץ בשוק הטלוויזיה הרב ערוצי"

בחברת התקשורת מסכמים שנה מוצלחת מאז השקת פרטנר TV. המנכ"ל איציק בנבנישתי מספר: “יש לנו יותר מ־100 אלף מנויים - זה הישג חסר תקדים"

משה כהן צילום: מעריב אונליין
איציק בנבנישתי
איציק בנבנישתי | צילום: אריאל בשור

במסגרת זו אפשר לשלב תכנים של נטפליקס, אמזון, ספוטיפיי ועוד, או אפילו להזמין פיצה דרך הטלוויזיה באמצעות האפליקציה של דומינוס לפרטנר TV.

בפרטנר מציינים עוד שניתן להוסיף את חבילת נטפליקס, החל מ־29.90 שקל, לתשלום בחשבונית החודשית, ולקבל את כל התכנים בלחיצת כפתור Netflix בשלט. ממחקר מיוחד שערכה פרטנר על הרגלי הצפייה של הישראלים עולה כי 90% מהצופים נוהגים לעשות פעולות נוספות תוך כדי הצפייה בטלוויזיה.

ביותר משליש מהבתים יש לפחות טלוויזיה אחת עם מסך גדול מ־50 אינץ' וברבע מהבתים יש טלוויזיה עם מסך 4K. עוד עולה מהדוח כי ב־43% מהבתים יש שלוש טלוויזיות ומעלה. מהבדיקה גם מתברר כי כשליש מהבתים צופים ביוטיוב על גבי מסך הטלוויזיה ו־60% צופים בתכניות הטלוויזיה גם באמצעות צפייה נדחית, באמצעות הקלטה, CATCH UP ותכני VOD. 20% מהצופים בוחרים באופן קבוע בצפייה נדחית וכמעט שאינם צופים בתוכניות בזמן השידור.

תגיות:
תקשורת
/
פרטנר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף