ועד שוכרי הדירות של ישראל הקים לראשונה מאהל מחאה בבאר שבע, כחלק ממאבקו להסדרת שוק השכירות בארץ. בוועד שוכרי הדירות בבאר שבע הדגישו שהם לא תכננו את המהלך לקראת הבחירות והסיבה להקמת המאהל הוא הפניות הרבות שקיבלנו בימים האחרונים, שבחלקן טענות בנוגע למאהל ברוטשילד, בסגנון "תצאו מתל אביב" או "תעברו לפריפריה, נגב או גליל". 
 
מאהל ועד שוכרי הדירות בבאר הוקם "מתוך רצון להמחיש כי  מדובר בבעיה ארצית רחבת היקף. ועד שוכרי הדירות פועל בכל חלקי הארץ זאת מתוך ההכרה כי גזל מחירי השכירות לא דילגו על אף עיר בישראל", אמרו בוועד.

אוהד מזרחי, רכז הוועד בבאר שבע, הסביר שהוא הקים את המאהל לאחר ש"הבנתי שיש כאן הזדמנות להעלות על סדר היום את פעילות הוועד, גם בבאר שבע וגם בישראל. במאהל אנחנו מספרים לאנשים על ועד שוכרי הדירות, מחתימים על האמנה ומגייסים פעילים להמשך הפעילות. אני מרגיש שיש תנועה ואנשים שומעים על המאהל ומגיעים אליו יותר ויותר. כבר עכשיו עשרות אנשים הגיעו במיוחד לפגוש אותנו, לחתום ולהצטרף".
 
ועד שוכרי הדירות הוא התאגדות השוכרים הגדולה ביותר בישראל. "אנו פועלים לשפר את חייהם של שוכרי הדירות ולאגד אותם על מנת להביא לידי חקיקה חוק שכירות הוגנת כמקובל במדינות רבות בעולם", אמרו בוועד. "עד שהמדינה תבצע את חובתה אנו עוזרים לשוכרי הדירות בשירותים השונים כמו; הכוונה ליעוץ מקצועי, הפעלת לוחות דירות מפוקחים, נציגויות בערים שונות בארץ עם ריכוז סטודנטים גבוה על מנת לאפשר פעילות מקומית שמטפלת בבעיות מקומיות ולא ארציות ועוד".