עוברים דירה בזמן הקרוב? רוצים להבטיח לעצמכם הליך מעבר דירה נוח, נעים וחלק יותר? בכתבה הבאה תוכלו למצוא 5 טיפים שיסייעו גם לכם לסיים את תקופת המעבר בשלום. 

אריזה ממוינת 

כל הליך מעבר דירה מתחיל בשלבי האריזה של התכולה הביתית העומדת לרשותכם. הקפידו על אריזה ממוינת במסגרתה כל הפריטים הקטנים של כל אחד מחללי המגורים בשטח הדירה נארזים בקרטונים אחידים שעליהם יופיע כיתוב גדול וברור: כלי מטבח, מצעים, ספרים, תמונות וכדומה. במידה ואינכם עומדים להסתייע בשירותי אריזה מקצועיים המוצעים לכם על ידי חברות הובלות שונות או על ידי חברות המתמחות בנושא, אנו ממליצים לכם להתחיל בפעולות האריזה מספר שבועות לפני מועד המעבר, וזאת על מנת לארוז את תכולת ביתכם בקצב המתאים לכם וללא לחץ. במסגרת הליך אריזה מקדים תוכלו לבצע גם מיון תכולה ולברר עם עצמכם אילו פריטים חיוניים לכם להמשך הדרך ומאילו פריטים אפשר להיפטר עוד טרם המעבר. 

שירותי מעבר של גופים שונים וחברות

כיום, יותר ויותר חברות וגופים שונים כגון: דואר ישראל, חברות התקשורת, חברות הגז וכדומה, מאפשרים לכם ליהנות מהליכי מעבר קלים ומהירים. חברת YES לצורך העניין מעמידה לרשותכם שירות מקוון לבחירת מועד הגעת טכנאי השירות לצורך התקנה מחודשת בכתובת החדשה שלכם. דואר ישראל מאפשרת לכם ליהנות משירותי דואר עוקב ללא תשלום למשך שלושה חודשים, כאשר כל דבר דואר שיופנה לכתובת המגורים הקודמת שלכם יועבר ישירות לכתובת החדשה וזאת במסגרת עדכון פרטים בסניף הדואר המרכזי באזור מגוריכם. שירותי מעבר נוספים מוצעים לכם על ידי חברות וגופים נוספים ומומלץ להתעדכן לגבי כל אחד מהם הרלוונטי לגביכם.
 

חברת הובלות

אין זה משנה מה הוא היקף התכולה העומד לרשותכם, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותיה של חברת הובלות המתמחה במעברי דירות. הקפידו לבחור בחברה מנוסה בתחום המאפשרת לכם ליהנות ממגוון פתרונות אריזה, שינוע ופריקה של התכולה העומדת לרשותכם. כמו כן, חשוב לבדוק האם החברה מעמידה לרשותכם ביטוח צד ג' המכסה אתכם במקרים בהם פריטי התכולה נפגמים במהלך ההובלה מסיבה כזו או אחרת. 
 

נצלו את ימי החופשה
 

במידה והנכם זכאים למספר ימי חופשה ממקום העבודה, אנו ממליצים לכם לנצלם במהלך תקופת המעבר, וכך תוכלו לפנות את עצמכם מכל עיסוק אחר למעט התמקדות במעבר הדירה. ההמלצה שלנו היא לקחת חופש ביום המעבר עצמו ומספר ימים לאחריו, וזאת על מנת להתחיל לארגן את סביבת המגורים החדשה שלכם. 
 

צ'ק ליסט- הרשימה למעבר דירה 

מספר שבועות לפני מועד המעבר, פנו לעצמכם מספר דקות והכינו רשימה הכוללת בתוכה את כל המשימות הניצבות בפניכם לקראת המעבר (אריזה, איתור חברת הובלות, צביעת הדירה הישנה, צביעת הדירה החדשה וכדומה). לאחר הכנת הרשימה תתעדפו את כל אחד מסעיפיה ותכננו את הזמן העומד לרשותכם. 
רוצים לשתף אותנו ולספר איך היה מעבר הדירה שלכם? חושבים שהטיפים שהצענו יכולים לעזור לכם? שתפו אותנו ונשמח לשמוע את דעתכם בנידון.