"אני מזועזעת ממה שקורה פה, אני נלחמת בעבור מי? תעצרו את הזוועה", כך כשעיניה דומעות פנתה יזמית הנדל"ן ענבל אור, אל כלי התקשורת היום (חמישי) מיד בצאת הדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב.



אור הפנתה אצבע מאשימה לעברו של המפרק הזמני עו"ד איתן ארז וטענה: "למי המפרק דואג בדיוק? הוא דואג לנושים? הוא דואג לכיסו", אמרה אור והצביעה על מקרה חפציבה. "תסתכלו מה קרה בפרשת חפציבה, הוא לקח שם 20 מיליון שקלים לעצמו ושילם לנושים שני מיליון שקלים בלבד". בדיון עצמו שאליו הגיעה באיחור, ניסתה אור, באמצעות בא כוחה הנוכחי עו"ד אילן בומבך להיאבק על הישארותה בדירה אליה לכאורה פלשה ברחוב הל"ה בגבעתיים.



אור ופרקליטה שננזפו תחילה על ידי השופט איתן אורנשטיין על האיחור וכן על הגשת בקשות חדשות טענה: "ממה אני אחיה? אין לי כסף, לקחו לי הכל" והחלה לבכות.



יזמית הנדל"ן נדרשת על ידי המפרק הזמני וכן על ידי פרקליטו של בנק מזרחי טפחות עו"ד עמית פינס, לפנות את הדירה אליה לטענתו של המפרק פלשה. מדובר בדירה שנמצאת בבעלות חברת אליענה אור מקבוצת אור סיטי נדל"ן בע"מ והיא בת חמישה חדרים. על דירה זו נטלה אור משכנתא בסכום של 1.5 מיליון שקלים ומעבר לכך היא משועבדת ללא הגבלת סכום לטובת כיסוי חובות לבנק שנאמדות בסכום של כחמישה מיליון שקלים.



עו"ד ארז: שתפנה את הדירה בגבעתיים


בדיון חזר וטען המפרק הזמני עו"ד ארז, כי יזמית הנדל"ן פלשה לדירה האמורה והוא מבקש מבית המשפט להורות על פינוייה. עו"ד פינס, נציג הבנק פנה אל אור ושאל מי מטעמה עומד מאחורי הרישום השגוי לדבריה של הדירה בגבעתיים? כידוע נרשמה הדירה על שם אליענא אור שהינה אחת החברות מקבוצת אור סיטי נדל"ן בע"מ.



אור השיבה כי הדירה נרשמה על שם חברה שאמורה הייתה להפוך לחברה משפחתית. "בהנהלת הכספים שינו את הרישום - רשמתי את זה בתחילה על שמי ואז שינו את זה, אפשר להוכיח את זה".



המפרק עמד על דעתו כי על אור לפנות את הדירה ולשכור דירה בהתאם ליכולותיה. השופט אורנשטיין לא קיבל החלטה עדיין בעניין האמור ובמהלך היום אמורה יזמית הנדל"ן להגיש לבית המשפט את הדוח המלא המפרט את נכסיה האישיים וזאת אחרי שפרקליטה עו"ד בומבך התנצל על הגשת הדוח החלקי בשבוע שעבר בטענה שלא קיבל את כל החומרים בצורה מסודרת מהמפרק הזמני.



במקביל צפוי המפרק הזמני של קבוצת אור סיטי נדל"ן בע"מ לשלוח דוח מעודכן שיכלול את כל הצעדים שבהם נקט עד כה וכן ממצאים והמלצות ראשונות לגבי כל אחד מ-15 הפרויקטים של החברה ובאשר להתכנותכם.