בשורה לזוגות הצעירים שממתינים לרכישת דירה: שר האוצר משה כחלון, ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, הודיעו אתמול (שני) על שינוי שעשוי להגדיל בצורה ניכרת את סיכויי הזכייה בדירה במסגרת תכנית מחיר למשתכן. נזכיר כי בתקופה האחרונה דווח על האפשרות לסגירת ההרשמה של הזכאים במסגרת התכנית. זאת, במטרה להגדיל את סיכויי הזכייה של אלה שכבר נרשמו.



התכנית החדשה תפעל בשתי סדרות: בסדרה א' ייכללו זכאים שכבר יש בידיהם אישורי זכאות או כאלה שיבקשו את אישורי הזכאות עד 13 בספטמבר, בתנאי שמכסת הנרשמים לא תעלה על 60 אלף זכאים.



כחלון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
כחלון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בסדרה ב' ייכללו כל הזכאים שיירשמו לתכנית מרגע סגירת סדרה א' (עד 13 בספטמבר) וכן זכאים מסדרה א' שלא זכו ויועברו לסדרה ב'. באוצר הוחלט כי זכאים שיהיו רשומים לסדרה א' יתבקשו להירשם להגרלה אחת לפחות עד סוף 2016 כדי שלא לאבד את מקומם ברשימה. לאלה תינתן הזכות לוותר עד פעמיים על זכייה (בהנחה שזכו ואינם מעוניינים לגור באותו הפרויקט) כדי להמשיך להשתתף בהגרלות.



אם יזכו ויוותרו בפעם השלישית, הם יועברו לסדרה ב'. זוגות צעירים המעוניינים במידע נוסף בדבר תנאי ההגרלות החדשים, אופן ההשתתפות בתכנית ורשימת הפרויקטים מוזמנים לבקר באתר מחיר למשתכן.