רולקס, שאנל וצמידים משובצי יהלומים: כונס הנכסים, עו"ד איתן ארז, החליט היום (שלישי) להעמיד למכירה פומבית את התכשיטים האישיים של יזמית הנדל"ן ענבל אור לאחר שבחודש אפריל האחרון נמכר במכירת חיסול פומבית ציוד משרדי הנמצא במשרדי החברה הקורסת שלה. לאחר מכירת רכב הלנדרובר האישי שלה, בסוף החודש הנוכחי יעמדו למכירה פומבית גם שעונים, תכשיטי זהב ויהלומים ששווים מוערך בכחצי מיליון שקל. בכך מדובר בניסיון נוסף של כונס הנכסים להשיב את כספם של רוכשי הדירות.



בצורה דומה למה שהיה עם הציוד המשרדי, גם הפעם מדובר במכירה פומבית, שתצא לפועל ב-29.9 בחנות התכשיטים "יאנוש" שבמתחם הבורסה ברמת גן. כונס הנכסים ומפרק החברות של 'ענבל אור סיטי נדל"ן' אומר כי התכשיטים הנמצאים ברשותו כרגע הם אלה שנמצאו אצל צדדים שלישיים להם מכרה או מסרה אותם בתקופת הכינוס הזמני. עוד אמר עו"ד ארז כי ענבל אור טרם מסרה לידיו את התכשיטים הנמצאים ברשותה.



ברשימת הפריטים המוצעים למכירה: שעון 'רולקס' מזהב המשובץ באבני רובי אדומות, שעון 'שאנל' לבן משובץ יהלומים, טבעת זהב משובצת יהלום שחור במשקל 7.61 קראט, 100 אבני יהלומים במשקל 1.55 קראט, צמידי טניס, עגילי זהב לבן ועוד.



המכירה הפומבית הקודמת. צילום: אבשלום ששוני
המכירה הפומבית הקודמת. צילום: אבשלום ששוני




כזכור, בחודש אפריל החליט כונס הנכסים להעמיד למכירה פומבית את כלל הציוד המשרדי שעמד לרשותה של ענבל אור במשרדי החברה 'אור סיטי נדל"ן'. עשרות אנשים הגיעו למשרדים המפוארים בקומה ה-21 שבמגדלי עזריאלי. "אין רכישה של פרטים בודדים", נכתב על דלת המשרד.



רק לפני כשבועיים עו"ד ארז ביקש מבית המשפט לחייב את אור לחתום על ייפוי כוח בלתי חוזר בשפה האנגלית, אשר יסמיך אותו לדרוש קבלת מידע בנוגע לנכסיה ולצורך תפיסת נכסים בארץ ובחו"ל. בפנייתו ציין כונס הנכסים כי "קיים חשש שענבל אור מבריחה נכסים".



בבקשה עצמה ציין עו"ד ארז כי בדפי מידע שחילקה אור לשיווק וקידום נכסיה היא ציינה, בין השאר, כי ברשות החברה שבבעלותה מספר פרויקטים בארצות הברית, בעיקרם במסגרת קבוצות רכישה, והיא מציעה הזדמנויות אטרקטיביות ביותר. המפרק טוען כי ייתכן בהחלט שהדיווחים והפרסומים אינם אמת והכל היה פרי המצאותיה של אור, אולם, הספק שקיים מחייב את בדיקתו ושלם כך הוא צריך את חתימותיה של יזמית הנדל"ן.