ענת דוידוב דיברה היום (ראשון) בתכניתה ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" על משבר הדיור וקראה לראש הממשלה בנימין נתניהו למצוא פתרון. "אז אם כבר עושים סיכומי שנה סדרתיים בכל כלי תקשורת אפשרי, אדוני ראש הממשלה, כדאי לייחד עוד כמה מילים לנושא הדיור. המספרים שדיברת עליהם לא מעניינים את מחוסרי הדירות/ מה שמעניין את הרוכשים הפוטנציאליים, הוא שחלום הדירה עבורם, ניראה היום עוד יותר רחוק. לא ריאלי.




הנה המספרים שדווקא כן מעניינים את הציבור הזה/ על פי סקר מכון המחקר "רפי סמית" עבור עמותת "חסדי נעמי", 74% מהציבור מוטרד מאד מהעובדה שאין לו בית בישראל. לא תאמין, הרבה יותר מהאיום האיראני. עוד נתון שאמור להטריד אותך מאד, מר נתניהו, הוא ש-50% מתוכם מודים שאם תוצע להם דירה בחו"ל, יבחרו לעקור מכאן, ו-90% רואים בבעיית הדיור סוגיה לאומית זה לא טריוויאלי. 



סקר אגב נעשה בקרב 500 איש באוכלוסיה היהודית הבוגרת.



אז נכון, מה אנחנו מבינים בצנטריפוגות-סרקזות, ופצצות איראניות מאיימות. אנחנו בסך הכל רוצים קורת גג. אחת. לא שלוש דירות. דירה אחת עם ממ"ד שיהיה אפשר להסתתר בה במידה ואיזו פצצה תנחת לנו על הראש. לדבריך, אתה מנוע מלהרים יד בנושא מס על שלוש דירות משום שאתה בניגוד עניינים. יש לך שלוש דירות. עם ממ"ד. משרד המשפטים אגב, אומר שלא מתקיים כאן ניגוד עניינים.



הציבור רוצה פתרונות, ושר האוצר משה כחלון מנסה לפחות להיות יצירתי. לטענתו התחייבת לתמוך במס על שלוש דירות. אתה מר נתניהו אומר שזה לא הולך להיגמר בקרוב. זה ברור למי שיש לו שלוש דירות. ציבור המצביעים שלך, מחכה. מחכה כבר שמונה שנים!



"איפה הכסף?", כל יום ב-16:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"

עריכת תוכן 103FM: רביע באדר