כונס הנכסים של יזמית הנדל"ן ענבל אור, עו"ד איתן ארז' ביקש היום (שלישי) מבית המשפט המחוזי בתל אביב לזמן לחקירה את ד"ר מיכאל סולוגוב מקופת חולים מכבי, כדי לבחון את הנסיבות שבגינן העניק לאור חמישה ימי מחלה, מה שסייע בידה לדחות פעם נוספת את הדיון בעניינה בבית המשפט. עו"ד ארז נימק את בקשתו בטענה שהוא מטיל ספק בכשרות האישורים שהונפקו לה.



בבקשה ציין עו"ד ארז, כי חרף העובדה לפיה נטען שאור, שוכבת במיטת חוליה , כשהגיעו נציגים מטעמו לזמנה לדיון, לא היה איש בביתה ולכן המסמכים הודבקו על דלת הבית.



לטענת עו"ד ארז כפי שהובא בבקשה: "בין לבין, מעיון אקראי במערכת נט המשפט נודע למנהל המיוחד כי החייבת הגישה בבוקר בקשה נוספת לדחיית מועד דיון אליה צורף אישור רפואי לפיו נבצר מהחייבת להתייצב לדיונים בבית משפט עקב מחלה". עוד נטען כי "מדובר באישור רפואי שני שהנפיק ד"ר סולוגוב לחייבת".



ענבל אור בבית המשפט, ארכיון. צילום: פלאש 90
ענבל אור בבית המשפט, ארכיון. צילום: פלאש 90



לדבריו, בנסיבות העניין, צריך בית המשפט להורות על זימונו של הרופא לחקירה על ידי המנהל המיוחד, כלומר על ידי כונס הנכסים עצמו. עוד הוסיף עורך הדין כי "המנהל המיוחד מטיל ספק רב באישורים הרפואיים שהוצאו לאחרונה לחייבת על ידי ד"ר סולוגוב שבאמצעותם דוחה החייבת שוב ושוב דיונים בעניינה ונמנעת ממתן תגובה עניינית לבקשות העומדות כנגדה. זאת כאשר באותה תקופת מחלה, פועלת החייבת נמרצות בתקשורת ובערוצים שונים לקידום 'מכללה חדשה שפתחה' ". לסיכום הוא מציין כי "לא יעלה על הדעת ש החייבת תמשיך לבזות את החלטות ביהמ"ש הנכבד".