חברת ASRR הציבורית, שבשליטתו של אלכס ספיר, דיווחה היום (שני) כי היא במשא ומתן מתקדם לרכישת זכויותיו של איש העסקים הישראלי אמריקאי  איל בן יוסף, בשותפות סרף סייד ARTE במיאמי (12.5%) לרבות זכויות הניהול המשותפות.  בן יוסף נכנס לפרויקט בראשית השנה הנוכחית כאשר רכש מקונגלומרט הנדל"ן הטורקי, SUZER, את חלקם בשני פרוייקטים; פרוייקט מדיסון 218 ופרוייקט סרף סייד ARTE. 

עדיין לא ברור מה היה פשר יציאתה של הקבוצה הטורקית מהשותפות עם ספיר לאחר מספר חודשים בלבד, גם בן יוסף בדרכו החוצה. פרויקט ARTE הינו פרויקט מגורי יוקרה על חוף ימה של העיר סרף סייד בעיצובו של האדריכל האיטלקי, אנטוניו צ׳יטריו. כל זאת מגיע,לאחר שבחודש יוני האחרון הפתיע ספיר כאשר רכש את חלקו בחברה של שותפו המיתולוגי, איש העסקים רותם רוזן, בחברה הציבורית בנוסף לכמה חברות נוספות בסכום העולה על כ-250 מליון שקלים ונכשל בניסיון השתלטות על ASRR הציבורית בהצעת הרכש לקניית חלקו של הציבור (19%) בכ-15 מליון דולרים. 
בחודש יולי דיווחה החברה כי שותפיו, הענק הסיני CNBM בפרויקט החברה במיאמי הביעו גם הם את רצונם לצאת מהשותפות. ל-ASRR הציבורית ישראלית, 4 פרוייקטים בארהב: מלון נומו סוהו, פרויקט יזמי בשדרות מדיסון 218, פרוייקט סרף סייד ופרויקט מיאמי.