המיליארדר והתעשיין הגדול ביותר בהודו, אנאנד מהינדרה, מקים באופן פרטי, בית השקעות לרכישת נדל"ן במנהטן עם איש הנדל"ן הניו-יורקי רותם רוזן וסמנכ"ל הכספים היוצא של דוייטשה בנק בארצות הברית, ג'רי רוטונדה. לאחרונה דווח ברשת הטלוויזיה האמריקאית CNBC כי המיליארדר ההודי רואה הזדמנות גדולה בשוק הנדל"ן האמריקאי אשר מתחיל להראות סימני חולשה ומעוניין לקחת חלק ברכישה ארוכת טווח לכשיוצרו התנאים.



מהינדרה, אשר הון חברתו נעמד בלמעלה מ-20 מליארד דולר, הינו דור שלישי לחברה, והוא הוכתר על ידי מגזין פורצ׳ן כאחד מ-25 אנשי העסקים המשפיעים ביותר במזרח הרחוק. מהינדרה הוא גם משקיע גדול בשוק ההיי-טק ונחשב לאחד מגדולי המשקעים במכוניות החשמליות ללא נהג. בישראל אנו מכירים את מהינדרה רק דרך חברת המשאיות הגדולה בעולם,  ״מהינדרה טראקס״ וחברת הרכב הדרום קוריאנית אשר בבעלותו - ״סאנגיונג״.



רותם רוזן, הידוע בקרבתו לאנשי עסקים מובילים בעולם נחשב לאחד משחקני הנדל"ן הגדולים במנהטן. רוזן מכר לאחרונה מספר נכסים בסכום של כ-70 מיליון דולר, והוא נחשב לדמות מאוד מוערכת בשוק ההון הישראלי. רוזן הוא גם בעלים ברשת המסעדות ״זומה״ ו״נוסרת״ של השף ״salt Bae" בארה"ב.


 


אחד מ-25 אנשי העסקים המשפיעים במזרח התיכון. אנאנד מהינדרה
אחד מ-25 אנשי העסקים המשפיעים במזרח התיכון. אנאנד מהינדרה