לאחר משא ומתן שארך מספר חודשים, השלימה היום (ראשון) חברת פרי נדל"ן, בבעלותו של היזם אלדד פרי, את רכישת הקרקע בפרויקט פרי-פלייס ברחובות מחברת קרסו נדל"ן תמורת 183 מיליון שקלים. היקף ההשקעה בפרויקט כולו עומד על כ-700 מיליון שקל.



מדובר בשטח אטרקטיבי מאוד, כאשר בשלב הראשון מתוכננת התחלת עבודות הביצוע בפרויקט. בשלב הראשון שלו צפויה הריסה של המבנים הקיימים במקום, ולפתח את האזור, שנמצא בכניסה הצפונית של רחובות. מדובר על מימוש אופציה לרכישת 21 דונם שהחלה לפני מספר חודשים. פרי נדל"ן צפויה להתחיל עוד השבוע בעבודות הביצוע לפרויקט הדגל שלה בעיר - שיכלול 750 דירות קטנות להשכרה לסטודנטים, ובנוסף כ-30 אלף מ"ר של מסחר, משרדים ומלונאות. סה"כ יכלול הפרויקט בניה בשטח של כ-100 אלף מ"ר. פרי נדל"ן החלה לפני מספר חודשים בשיווק פרויקט "פרי פלייס", לאחר מימוש אופציה לרכישת 21 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות, בפינת הרחובות הרצל ודרך אצ"ל. את הליווי הפיננסי של הפרויקט מבצעת קרן אקספו של איש העסקים אבי דויטש. 



כזכור, בסוף חודש יוני השנה אישרה הוועדה לתכנון ובניה ברחובות פה אחד את התכנון האדריכלי של פרי נדל"ן לפרויקט "פרי פלייס", מה שהוביל לכך שתוך זמן קצר תגיע החברה לביצוע הפרויקט וקבלת ההיתרים הנדרשים לתחילת ביצוע העבודות. פרי נדל"ן מתכוונת להקים במסגרת הפרויקט שלושה מגדלים בני 24 קומות כל אחד, בהם 750 דירות בגודל של כ-35-42 מ"ר, 2 חדרים בתוספת מרפסת ששטחה כ-7 מ"ר. בנוסף יכלול הפרויקט קניון בשטח של 12,000 מ״ר, מרכז קונגרסים, משרדים ומלון בן 300 חדרים. סך הבניה בעירוב השימושים מסתכמת בכ-30 אלף מ״ר (מסחר, משרדים ומלונאות) ובסה״כ יכלול הפרויקט 100 אלף מ״ר של בניה. את חברת פרי נדל״ן ייצגו בעסקה עורכי הדין שמעון מזרחי ואשר רבינוביץ.



מנכ"ל פרי נדל"ן, ליאור ברדוגו, מסר כי "אנו נרגשים להשלים את העסקה בפרויקט הדגל בפרי נדל"ן, פרויקט שיביא להגדלת היצע הדירות הקטנות ברחובות, ולעירוב שימושים משמעותי ואיכותי. השלמת העסקה מעידה על היכולת הגבוהה שלנו בפרויקטים מורכבים מסוג 'פרי פלייס', ואנחנו מודים למאות הרוכשים וכל השותפים לדרך על האמון הרב שנתנו בנו. אין ספק כי מדובר באיתות משמעותי לשוק הנדל"ן בישראל בכלל ולכל הרוכשים והשותפים לתכנון וביצוע הפרויקט, כי פרי נדל"ן היא אחד השחקנים הבולטים בשוק - יציבה, אמינה ושאפתנית".


השלמה עסקת המכירה, היום. צילום: יח"צ
השלמה עסקת המכירה, היום. צילום: יח"צ