חברת פרי נדל"ן, בבעלותו של היזם אלדד פרי, החלה היום בעבודות להקמת פרויקט הדגל שלה ״פרי פלייס״ בעיר רחובות. התחלת העבודות במתחם הושקו בטקס חגיגי בהשתתפות אלדד פרי הבעלים, ליאור ברדוגו מנכ"ל פרי נדל״ן ובכירים נוספים.



אלדד פרי ציין במהלך הטקס כי ״אני גאה לראות את פירות עמלנו בשנתיים האחרונות להביא להקמת פרויקט הדגל של פרי נדל״ן ברחובות, שהוא אחד הפרויקטים המורכבים והחשובים בעיר. הפרויקט מביא בשורה אדירה לאוכלוסיית הסטודנטים בעיר הצמאה לדירות קטנות וזולות, ולעירוב שימושים משמעותי ואיכותי. אני מודה למאות הרוכשים והמשקיעים, על האמון שנתנו בנו לאורך כל הדרך, וביכולת שלנו להרים פרויקט מורכב כמו פרי פלייס״.



פרויקט פרי פלייס נחשב לפרויקט החשוב ביותר בעיר רחובות, שכן הוא אמור לראשונה מזה 20 שנה אמור להוסיף לעיר כמות של 750 דירות קטנות להשכרה לסטודנטים, הלומדים במוסדות האקדמים הרבים בעיר. כמו כן, יכלול המתחם עירוב שימושים בהיקף גדול של כ-30 אלף מ״ר של מסחר, משרדים ומלונאות, ובסה״כ יכלול המתחם בניה בהיקף של 100 אלף מ״ר.



לפני מספר שבועות השלימה פרי נדל״ן את רכישת הקרקע בפרויקט פרי-פלייס ברחובות תמורת 183 מיליון שקלים. היקף ההשקעה בפרויקט כולו צפוי להסתכם בכ-700 מיליון שקלים, ואת הליווי הפיננסי של הפרויקט מבצעת קרן אקספו של איש העסקים אבי דויטש.



פרויקט פרי פלייס נמצא על קרקע בשטח של 21 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות, בפינת הרחובות הרצל ודרך אצ"ל. הקרקע סמוכה למכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קריית המדע ותחנת הרכבת. פרי נדל"ן מתכוונת להקים במסגרת הפרויקט 3 מגדלים בני 24 קומות כל אחד, בהם 750 דירות בגודל של כ-35-42 מ"ר, 2 חדרים בתוספת מרפסת ששטחה כ-6 מ"ר. בנוסף יכלול הפרויקט קניון בשטח של 12,000 מ״ר, מרכז קונגרסים, משרדים ומלון בן 300 חדרים.