כוכבת הילדים רינת גבאי, ילידת העיר לוד, חברה לחברת אלדד פרי נדל"ן לקידום תדמית העיר לוד כעיר חינוך מובילה ולקידום פרויקט חדש של החברה בעיר שבו יושם דגש על נושא החינוך. פרויקט PERIBEST  יכלול חמישה בניינים, הכוללים 450 דירות בשכונה החדשה במרכז העיר. היקף הפרויקט נאמד בסכום כולל של כ-600 מיליון שקלים. במסגרת ההסכם, רינת גבאי, תככב בקמפיין החברה לקידום העיר והפרויקט ותפיק במשותף עם החברה דיסק חדש שבו ישתתפו אלפים מילדי ישראל וילדי לוד בפרט, כאשר אחד מהשירים, הנכתב במיוחד בימים אילו, יוקדש לעיר הולדתה.
הפרויקט יבנה במרכז העיר לוד כרצף לשכונת רמת אלישיב, אחת השכונות המבוקשות והאיכותיות בעיר שבה כבר אין עתודות קרקע לבנייה חדשה. בסמוך למתחם יש מספר גדול של בתי ספר תיכון מובילים וגני ילדים. בבניית הפרויקט יושם דגש על נושא החינוך במספר היבטים. כך לדוגמה, בכל בניין תיבנה כיתת לימוד עבור ילדי הפרויקט, לצורך הכנת שיעורי בית, שיעורים פרטיים של מדריכים חיצוניים וכדו... חללי הלימודים בפרויקט יהיו שיתופיים, במתכונת הדומה לחללי העבודה המשותפים (WeWork), ויאפשרו את התמיכה והסיוע הקהילתי בלימודי התלמידים בשכונה, קיום שיעורים פרטיים ועוד.
לדברי ליאור ברדוגו, מנכ"ל אלדד פרי נדל"ן, ״אנחנו גאים להציג את אחד הפרויקטים החשובים שלנו בעיר לוד, העיר בה אני ומשפחתי בחרנו להתגורר. לוד, בהובלת העירייה והעומד בראשה, משקיעה משאבים אדירים בקידום החינוך, והפיכתה לבירת החינוך של ישראל - התוצאות נראות כבר כיום. החזון שלנו הוא הוא לסייע לעירייה להפוך את לוד לעיר מובילה בכל קנה מידה. הפרויקט ישים דגש על נושא החינוך מתוך אמונה כי הילדים שלנו הם העתיד של המדינה שלנו, וההשקעה בחינוך - היא השקעה בעתיד ילדנו". אתמול חתמה אלדד פרי נדל"ן על הסכם אופציה לרכישת הקרקע מנתנאל גרופ בהיקף כספי של כ- 180 מיליון ש"ח כפי שדווח לבורסה הבוקר.

פרי בסט נדל"ן. 170 דירות בשלב א'
פרי בסט נדל"ן. 170 דירות בשלב א'

חמשת הבניינים בשכונה שתבנה אלדד פרי נדל"ן יהיו בגובה של 22 קומות, והם יכללו דירות,4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים. מחירי הדירות בפרויקט בתקופת ההשקה – החל מ-1.19 מיליון שקל. בשלב א'  ישווקו 170 דירות בלבד.

כזכור, בתחילת השנה זכתה לוד בפרס החינוך הארצי היוקרתי, המבטא את המהפכה הגדולה שהתחוללה במערכת החינוך בעיר, בדרך להפיכתה לבירת החינוך של ישראל. הפרס ניתן לעיר לוד על ידי שר החינוך נפתלי בנט שציין לחיוב את המסירות הגדולה של תושבי העיר והעירייה לנושא, והזנקת רמת החינוך, הערכים וההישגים בעיר. תוכנית הלימודים בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים והתיכוניים בלוד מבוססת על שיטות מתקדמות שמשרד החינוך תומך בהן, המועברות על ידי מורים ומחנכים המצטיינים בשיטות הוראה חדשניות אלה. 
בנוסף לחינוך בגיל הצעיר, עיריית לוד החלה לקדם את ההחלטה שאושרה בממשלה, בדבר הקמת מכללות בתחומי העיר. מדובר יוזמה עירונית חדשה של פיתוח ייחודיות לעיר כ"עיר מכללות". אלדד פרי נדל"ן מתכוונת לסייע לעיריית לוד בהגשת הצעה לתכנית להמשך פיתוח תחום החינוך בעיר, שתכלול בין היתר קול קורא לאוניברסיטאות בעולם להקים שלוחות בעיר.