Endomondo Sports Tracker


האפליקציה מאפשרת מעקב אחר מדידות זמנים, מרחקים, מהירות וקלוריות במהלך בפעילות ספורטיבית, וכן צפייה בהיסטוריה של הפעילויות הספורטיביות, הצבת יעדים ושיתוף החברים בהישגים.


הורדת האפליקציה ללא תשלום, גרסאות נוספות בתשלום.




Endomondo Sports Tracker. צילום: יח"צ



Jefit Workout


האפליקציה מאפשרת מעקב נוח אחרי תוכנית עבודה לתחומים כמו הרמת משקולות, הליכה ועוד. שילוב של האפליקציה עם יומן יעזור לתזכר אימונים.


הורדת האפליקציה ללא תשלום, גרסאות נוספות בתשלום.




Jefit Workout. צילום: יח"צ



I The Johnson & Johnson Official 7 Minute Workout


אפליקציית תרגילים המסייעת לערוך אימון יומי דחוס בשבע דקות ברמות שונות.


הורדת האפליקציה ללא תשלום, גרסאות נוספות בתשלום.




I The Johnson & Johnson Official 7 Minute Workout. צילום" יח"צ



Google Fit


אפליקציית הכושר של גוגל המנטרת את תנועת המשתמש במשך היום בפעילויות כמו הליכה, ריצה ורכיבה. לאחר התקנת האפליקציה וחיבורה עם חשבון גוגל, היא מתחילה לספק נתונים על בסיס יומי או שבועי, ומאפשרת לקבוע יעדים ולקבל המלצות אישיות על פיהם.


הורדת האפליקציה ללא תשלום.




Google Fit. צילום: יח"צ



Pocket Yoga


האפליקציה עוזרת למתאמנים לשמור על כושר גם בין הפגישות עם המדריכים ומאפשרת הדרכה מלאה עם אנימציה כיצד לבצע את התרגילים בבית.


עלות הורדת האפליקציה החל מ-10.90 ש"ח.




Pocket Yoga. צילום: יח"צ



שעת כושר



הסטארט־אפ החברתי Go vivo מנסה לחבר בין טכנולוגיה ומשחק כדי להפוך את הילדים לבריאים יותר באמצעות צמיד כושר שעוצב במיוחד לילדים, ומטרתו לתמרץ את הילדים לעשות פעילות גופנית. דרך הפעולה של הצמיד פשוטה: ככל שהילד פעיל יותר, הוא זוכה לנקודות רבות יותר.



כאשר הילד עונד את הצמיד הוא מרגיש בעצם חלק מהמשחק. חיישנים בצמיד מתעדים את הפעילות הגופנית של הילד ושינויים בטמפרטורת גופו ומודדים את כמות הזיעה שלו. הצמיד ממיר את הנתונים לזיכויים וירטואליים במשחקי מחשב. כך בעצם הפעילות הגופנית שלו מסייעת לדמויות במחשב להתקדם במשחק.



Go vivo משתתפת בתוכנית ההאצה של האקסלרטור Rally לסטרט־אפים, שאליו מתקבלים 13 סטארט־אפים, הזוכים לתוכנית אישית לפי צרכיהם וליווי מקצועי צמוד של מנטורים בעלי שם בתחומם.




Go vivo. צילום יח"צ




לוקחים כדור



קמפיין חדש ברשת גיוס ההמונים קיקסטרטר מציג מוצר חדשני בשם SENSE, שהוא בעצם כדור קטן אשר מונח בחדר השינה ומודד טמפרטורה, חשיפה לאור ורעשים וכך מאפשר לנו ללמוד על איכות השינה שלנו. המכשיר, אשר מחובר לסלולרי שלנו באמצעות אפליקציה, עובד בתיאום עם יומן הפגישות שלנו ואף מציע לנו מתי ללכת לישון ומתי להתעורר בזמן המיטבי עבורנו.



בעוד שהיזמים ניסו לגייס 100 אלף דולר, הם הצליחו להשיג סכום מכובד ומרשים של למעלה משני מיליון דולר.



המוצר נמכר ב־129 דולר.




SENSE. צילום יח"צ