למי שאוהב להפתיע בליל הסדר ולגוון את קריאת ההגדה, Plague Audio זו האפליקציה בשבילכם. האפליקציה תאפשר לכם להוסיף קולות מצחיקים לליל הסדר, מעבר לקולות הזיוף בשירה הרגילים של המשפחה. בקריאת עשר המכות בוחרים את המכה ומקבלים אפקט סאונד הומוריסטי שיפתיע את הנוכחים.

Sefirat Haomer
מליל הסדר מתחילים למנות את ספירת העומר. לכל מי שמעוניין לעקוב בקלות אחר ימי העומר החולפים מוזמן להשתמש באפליקציה זו, אשר תראה לכם בכל רגע את היום בספירה, ואילו ברכות יש לברך בכל יום ויום.

Passover Karaoke
אוהבים לשיר בפסח? אפליקציה זו, שמותאמת במיוחד לילדים, מסייעת ללימוד כל שירי הפסח, עם כל הלחנים והמילים, ותעזור לילדיכם להיות מוכנים לסדר בזמן ובהנאה.

OU Kosher
נוסעים לחו"ל ומעוניינים לשמור על כשרות? כעת תוכלו להיעזר באפליקציה ou Kosher של ארגון היהודים האורתודוכסיים (OU). האפליקציה נועדה לספק לשומרי המצוות מידע עדכני על מוצרים שקיבלו את הכשר הארגון, המעניק כיום הכשר ליותר מחצי מיליון מוצרים המיוצרים ב־83 מדינות. האפליקציה שולחת בנוסף התראות כאשר מוצרים חדשים נכנסים לרשימת המוצרים הכשרים.

סיור קולי בעיר העתיקה, ירושלים
מי שמעוניין לטייל בימי חול המועד ישמח להיעזר באפליקציה שמספקת 15 סיורים בהדרכה קולית. יוצרי האפליקציה דאגו לחמישה סיורים, המונגשים לבעלי מוגבלויות (למשל, תומכים בטקסט לכבדי שמיעה). כל סיור מלווה במפה המציעה ניווט GPS והיא זמינה גם ללא חיבור לאינטרנט.

iHagada
שוב שכחתם להביא הגדה לליל הסדר? אין מה לדאוג או להצטופף אחד ליד השני. עכשיו אפשר להוריד את האפליקציה iHagada עם אפשרות למעבר קל ונח בין קטעי ההגדה השונים. הברכות מופיעות בעברית ובאנגלית.


 
קושיות של פסח - טריוויה
חידונים מעבירים את הזמן ואפליקציה זו בחרה להציג לנו שאלות שאפשר לחלוק בשולחן הסדר עם המשתתפים. נסו לענות על כמה שיותר שאלות הקשורות לפסח (בכל סיבוב 10 שאלות בדרגות קושי שונות) ותראו איך החג עובר בנעימים.