התיבה שהרגה את הדואר: שירות מסירת החבילות שמשנה את ישראל

דואר ישראל היה אמור לעשות עסקים משוגעים בעידן הקניות המקוונות, אבל נראה שהוא מתקשה להדביק את הקצב בתחרות מול בוקסאיט, חברה שמציגה רעיון פשוט וגאוני

הדר חורש צילום: ללא
דואר ישראל
דואר ישראל | צילום: רויטרס
2
גלריה

אמצע אפריל החליט היו"ר היוצא של ועדת הכספים, ניסן סלומינסקי, לנקות את השולחן לקראת בחירת מחליפו, משה גפני, ולאשר רשמית את תוכנית ההבראה של חברת דואר ישראל, שעליה הוסכם בשלהי כהונתה של הממשלה הקודמת.

זו הייתה הצבעה שגרתית שתוצאותיה ידועות מראש, וסלומינסקי ניסה להפיג את השעמום באנקדוטה עדכנית: "אתמול קיבלתי בדואר הזמנה לחתונה שהתאריך שלה היה ב־16 במרץ. החותמת היא מ־24 בפברואר. קיבלתי את זה בדואר אתמול. וזה כבר קרה לי כמה פעמים. אני מקווה שבעקבות השינויים גם הנושא הזה ישתפר".


"האתר שלנו משקיע הון ומאמצים רבים בחוויית הקנייה", מוסיפה סמנכ"לית המכירות של האתר, מירב חורש, "אבל כשמדובר באספקה באמצעות דואר ישראל, הקנייה באינטרנט כרוכה גם בהגעה לסניף ולפעמים בעיכוב של כמה ימים, זה פוגע מאוד במכירות שלנו ובכושר התחרות מול ערוצים אחרים".

"כמו כן, בחודשים הקרובים יוכלו הלקוחות לבחור את המקום שבו הם רוצים לקבל את דבר הדואר באמצעות מתן כתובת וירטואלית, וכן נציב מכונות אוטומטיות לקבלת דברי דואר. מכונות אלו יוצבו באתרים שונים ורובם יאפשרו את משיכת דברי הדואר".

תגיות:
דואר
/
קניות באינטרנט
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף