חברת הסטארט אפ הישראלית Tridshops משיקה את הפלטפורמה האינטרנטית המלאה הראשונה בעולם לשופינג חברתי בתלת ממד.



הפלטפורמה מאפשרת להקים ולנהל בקלות ובמהירות חנויות וירטואליות בתלת ממד, שבהן הצרכן יכול לשוטט בזמן אמת בדומה לחנות רגילה, מבלי לצאת מהבית. המערכת משלבת אלמנטים של קניה חברתית משותפת, כאשר כל גולש יכול להזמין בפייסבוק ובהמשך גם ברשתות חברתיות אחרות חברים לשוטט עמו באתר, לשוחח איתם בצ'אט, ולהחליף דעות ורעיונות על החנות והמוצרים.



Tridshops גייסה לאחרונה סכום של מיליון דולר ממשקיעים פרטיים וצפויה לצאת בקרוב לפרויקט פיילוט ראשון בישראל עם מותג בינלאומי של מוצרי פנאי.



צוות הפיתוח הטכנולוגי של Tridshops התגבר על בעיות טכנולוגיות שהכשילו עד כה את הניסיונות הרבים בעולם ליצור פלטפורמה מסוג זה. בין היתר, הטכנולוגיה של Tridshops מאפשרת זמן טעינה מהיר, התאמה למגוון דפדפנים. המערכת אינה דורשת התקנת תוסף ומאפשרת הצגת כמות גדולה של מוצרים.



דרור שורק היזם ומנכ"ל החברה אמר "מחקרים רבים מעידים שרשתות וחנויות שישתמשו בקניה וירטואלית בתלת ממד יגדילו בצורה משמעותית את המכירות שלהן, 67% מהישראלים מעל גיל 18 צפויים להגדיל את רכישותיהם המקוונות בשנת 2015 ואנו מעריכים שרשתות ישראליות רבות שיחלו להציע את מוצריהן באינטרנט יעשו זאת בתלת ממד".