לאפל יש את סירי, למיקרוסופט יש את קורטנה ולאמזון יש את אלקסה. עכשיו מתברר כי בקרוב תתהדר גם פייסבוק בסייעת אישית דיגיטלית בשם מאניפאני.
לא ברור אם מארק צוקרברג ויתר החברים בפייסבוק שאבו את ההשראה לשמה של הסייעת מסרטי ג'יימס בונד, שם כונתה המזכירה המיתולוגית של הגיבור באותו השם.
כך או כך, תתווסף הסייעת החדשה, שעוברת תהליכי פיתוח בחודשים האחרונים, לאפליקציית המסנג׳ר, ובניגוד לסייעות המתחרות שלה, מאניפאני לא תתבסס רק על מערכות בינה מלאכותיות אלא תשלב גם רכיב אנושי.

האתר "דה אינפורמיישן", שפרסם לראשונה את הפיתוח האחרון של פייסבוק, הוסיף כי הסייעת החדשה צפויה לסייע לגולשים בחיפוש מידע על מוצרים שונים ועל רכישתם.
 
עוד פורסם כי הסייעת החדשה נמצאת כעת בשלבי הבדיקות הפנימיות בחברה וטרם הוחלט כיצד היא תיראה בסופו של דבר ומתי תתרחש ההשקה החגיגית.

בפייסבוק טרם הגיבו לפרסום.