אפל חשפה הערב (רביעי) באירוע ההשקה שהתקיים בסן-פרנסיסקו, את מכשירי האייפון החדשים- אייפון S6 ואייפון S6 פלוס.



לסדרת האייפונים והטבלטים החדשים תהיה פונקציית לחיצה לפי עוצמה, אשר תאפשר פעולות שונות. מנכ"ל החברה, טים קוק, אמר כי אלה הדגמים הכי טובים שיוצרו וכי "אפל שינתה את הכל בנוגע לאייפון". את האייפון החדש יפעיל מעבד מתקדם מסוג A9 ולפי החברה הוא יוצר באופן ידידותי לסביבה.


אירוע ההשקה השנתי של אפל בסן פרנסיסקו

בתחילת הכנס הציג קוק את ה-apple watch שהושק בצבעים חדשים- זהב ואלומיניום. כמו כן, הושק שעון עם רצועה אדומה. קוק אמר כי נרשמה שביעות רצון גבוהה של 97% מהמכשיר וכי הדגמים החדשים יהיו זמינים למכירה החל מתאריך 16 בספטמבר במספר מדינות נבחרות.



לאחר מכן הוצג האייפד החדש של אפל- "אייפד פרו" (pro), שמגיע עם מקלדת ניידת. מדובר במכשיר האייפד הגדול ביותר שיצא עד היום - גודלו 12.9 אינץ', ולטענת החברה, הוא גם בעל היכולות הטובות ביותר ומהיר מרוב המחשבים הניידים: "הוא החדשות הטובות ביותר לאייפד, מאז האייפד".



האייפד-פרו החדש. צילום מסך

מכשיר נוסף שהוצג הוא עיפרון חדש שמתוכנן לעבוד יחד עם האייפד פרו, העט אף נטען מהאייפד עצמו, וחיישניו מאפשרים לצייר על האייפד.
במהלך אירוע ההשקה, הוזמנו לעלות לבמה אנשי מיקרוסופט, שנחשבים ליריבם של החברה. הם הציגו את שיתוף הפעולה בין החברות, שיבוא לידי ביטוי בין היתר במערכת אופיס שתפעל באייפד פרו שהוצג. שיתוף הפעולה המיוחד זכה למחיאות כפיים מצד הקהל הנלהב.