פרידות תמיד היו ותמיד יהיו דבר קשה. אבל בעידן הפייסבוק, הפרידה הופכת לקשה אף יותר כאשר מהחשבון של האקס/ית משדרים לך בלי הפסקה עדכונים ופרטים שאולי היית רוצה לשכוח. 



הרשת החברתית הפופולרית הבינה שמדובר בבעיה שמטרידה לא מעט משתמשים, ובחרה להשיק בסוף השבוע האחרון כלי חדש שיעלים את האקסים לא רק מהחיים האמיתיים אלא גם מהוירטואליים. בשלב זה, הכלי זמין רק באפליקציות המובייל הרשמיות של החברה, עבור משתמשים אמריקאיים בלבד.



החל מהיום, כשתשנו את הסטאטוס שלכם בחזרה ל"רווק/ה" פייסבוק תשאל אתכם האם תרצו לקחת הפסקה מצפייה בעדכונים של האקס/ית. האפליקציה אז תציע לכם את האפשרות להסיר את הפוסטים של האקס/ית או להגביל את כמות העדכונים מהם וגם תעזור לכם להוריד תיוגים מתמונות ופוסטים. כל זאת, אגב, ללא ידיעת האקס/ית. 



בנוסף האפליקציה תאפשר להסתיר חלק מהעדכונים שלכם מהאקס (למשל את התמונות שלכם מהחופשה עם הדייט החדש/ה) תוכלו גם להגביל אנשים מלצפות בפוסטים של שניכם מהעבר.

מנהלת הייצור בפייסבוק, קלי וינטר, אמרה כי "הכלי הוא חלק מהמאמצים המתמשכים לפיתוח משאבים עבור אנשים שאולי עוברים קשיים בחייהם". היא הוסיפה כי "אנו מקווים שכלים אלו יעזרו לאנשים לסיים מערכות יחסים בפייסבוק בקלות רבה יותר, בנוחות ובתחושה של שליטה".