מתכנת צעיר הצליח לשעשע את הגולשים באתר GitHub, אתר הפופולרי בקרב מתכנתים וחובבי טכנולוגיה, עם פרויקט שהוא לא פחות מגאונות גיקית לשמה.

את הפרויקט האישי חשף המתכנת ניהאד עבסוב, המוכר לגולשי האתר בכינוי "נרקוז". הפרויקט מכיל מספר שורות קוד עם כמה שמות משעשעים, אך לא ממש בטוחים לסביבת העבודה.
 
נרקוז טוען כי הוא השיג את שורות הקוד והשמות ממתכנת אחר. הוא מסביר כי את הפרויקט הגה ממתכנת שעבד בחברה שלו, והמוטו שלו היה: "אם משהו דורש יותר מ-90 שניות מזמני, אני כותב שורת קוד שתבצע אותו באופן אוטומטי".
 

לאחר שהעובד עזב את החברה, המתכנתים הנשארים חיטטו בקבצים שלו וגילו לתדהמתם שהאיש כתב פקודות אוטומציה לכל מיני פעולות לא צפויות כמו חלקים מהעבודה שלו, מערכת היחסים אותה ניהל ואפילו הכנת קפה.
 
לדוגמה, העובד החורץ סידר שמסרון ישלח לאשתו שמספר לה שהוא "עובד עד מאוחר" ובוחר באופן אוטומטי סיבה מרשימה ארוכה של סיבות אפשריות להישארות מאוחרת בעבודה. המערכת הייתה עושה זו באופן אוטומטי בכל פעם שהיא הייתה מאתרת פעילות במחשב האישי שלו בעבודה לאחר 21:00 בערב.
פעולה מבריקה נוספת שהייתה חלק מפרויקט האוטומציה של המתכנת הייתה שורת קוד שנכתבה במיוחד עבור לקוח שהיה שנוא עליו וקיבלה שם שהוא רחוק מלהיות מנומס. המערכת הייתה סורקת את האי מיילים ששלח הלקוח וחיפשה את המילים "מצטער", "בעיות ו"עזרה" ואז שולח ללקוח המעצבן גיבוי בליווי המשפט המנחם: "הכל בסדר בן אדם, תהיה קצת יותר זהיר פעם הבאה".
שורת קוד נוספת נועדה למטרה קצת יותר נלוזה. הפקודה שלחה הודעה מלווה בתירוץ כמו: "אני לא מרגיש טוב, אעבוד היום מהבית", אם המערכת לא זיהתה פעילות במחשב האישי שלו עד השעה 8:45. שורת הקוד קיבלה את השם הכנה "הנגאובר".
 
אבל ללא ספק, שורת הקוד הטובה ביותר הייתה זו שקיבלה מכונת הקפה המשרדית. כאשר הפקודה הייתה מופעלת, היא הייתה ממתינה 17 שניות לפני תחילת הכנת קפה לאטה. שורת הקוד גם הורתה למכונה להמתין 24 שניות בטרם תמזוג את המשקה, הזמן המדויק שלוקח להגיע ממשרדו של העובד אל המכונה. כל זאת מבלי שחבריו לעבודה אפילו ידעו שמכונת הקפה שלהם נפרה ותוכנתה מחדש.