החברה הגנה על האופן שבו טיפלה בתקרית, ולטענתה לא היסטוריית הודעות, לא מידע ולא מידע אישי על אף לקוח נגנבו כתוצאה מפריצת האבטחה החמורה. עוד נאמר כי הפריצה ב-2013 היא הסיבה לתקרית באפריל השנה. עוד הוסיפה כי לקוחות שלא שינו את סיסמאותיהם היו פגיעים יותר .
החקירה של ה"גרדיאן" חשפה גם כי SMSGlobal אמרה כי היא משתפת פעולה עם ארגוני הביון של איחוד האמירויות, והצביעה על כך שבעבר החברה סייעה גם ל-FBI ולמשטרה הפדרלית האוסטרלית. מטה החברה נמצא באוסטרליה והיא בעלת נוכחות ונראות חזקה באיחוד האמירויות. כמו כן, יש ברשותה משרדים בבריטניה ובארצות הברית. בין הלקוחות של SMSGlobal ניתן למצוא את מיקרוסופט, IBM, סוכנויות אכיפת חוק ברחבי העולם ואת חברת המחשבים Dell. מבנה התאגיד של SMSGlobal מבוסס ברובו באוסטרליה. יו"ר החברה והבעלים הרווחי ביותר שלה הוא קארל קרומינס האוסטרלי, שהיה מועמד ב-2013 לתחרות Ernst & Young של יזם השנה.
במכתב שהגיע ל"גרדיאן" הנשלח מ-SMSGlobal לחברת התקשורת DU מדובאי, לאחר הפריצה שהתרחשה באפריל, נאמר כי מסרונים התקבלו ובהן "תוכן פוגעני", העולה ממספר חשבונות. החברה ציינה כי האקר ניסה לשלוח ארבעה מיליון הודעות למספרים באיחוד האמירויות דרך חשבונות שנפרצו.
חברת SMSGlobal הגיבה לשאלות ה"גרדיאן" ואמרה כי: "בשום זמן ב-2013 או ב-2015 היסטוריית ההודעות, מסד הנתונים או כל מידע אישי של לקוח בחברה שלנו נפרץ בתקיפה של מערכות החברה. השימוש הלא מאושר לכאורה שהתבצע במידע הגיע רק לרמת הגישה לסיסמה ולדף הגישה של המשתמש, על מנת לשלוח הודעות סמס באמצעות API. פעלנו בכל העת בהתאם לחוק הפרטיות האוסטרלי".
לפחות לקוח אחד של החברה פנה אליה לאחר הפריצה באפריל השנה, כשהוא מיידע אותה כי אחד המסרונים מההאקר לכאורה נשלח מאותו מספר מקור שהחברה משתמשת בו. משמעות הדבר כי המסרון נראה כאילו נשלח מלקוח של החברה.