האם משתמשי הג'ימייל הוותיקים עומדים לחוות שינוי בכניסה אל כתובת המייל שלהם? לכל החרדים מהשינויים נבשר שהשינוי כנראה עוד לא נראה באופק, ומדובר רק בגרסת בטא שלו, אבל ללא ספק כי השינוי יצא לדרך ומאות מיליוני המשתמשים ברחבי העולם עומדים לעבור "זעזוע". 



על פי דיווח שמגיע מאתר "פורבס" העולמי, שם התנסה אחד מהכתבים בשירות המייל החדש של החברה, מתברר כי ישנו תהליך של העברת החשבון לשירות האינבוקס החדש, שעשוי להחליף את השירות, שהגיע בסערה אל העולם בשנת 2004, ומאז סחף אחריו את הרשת, שעד אז הסתפקה בנפח תיבת מייל צנוע. השינוי של גוגל בג'ימייל הכריח את כל יתר המקומות שהציעו לאנשים תיבת דואר, נאלצו להגדיל את הנפח שלהן בצורה משמעותית.



בפורבס מציינים כי גוגל יצאה לדרך עם הפרויקט השאפתני, ולאחר שקיבלה ממספר חברים שהשתמשו בו פידבקים, החלה בהליך השיפור שלו, אך רוב המשתמשים העניקו ציון טוב למהלך. עכשיו מעניין לראות האם יתר המשתמשים בג'ימייל יגיבו בחיוב להצעה החדשה. רגע לפני שאתם מתחילים לגבות את המיילים שלכם ולחשוש מהעתיד, כדאי שתדעו שהתהליך עדיין לא יצא אל הקהל הרחב, וכעת, גם מי שקיבל את ההצעה, יכול ללחוץ לחיצה אחת פשוטה ולחזור חזרה אל הדף הישן והמוכר.