לאחר ששיחק תפקיד ראשי בשתי ההמצאות החשובות ביותר של אפל - המעבדים מדרגה ראשונה והחיישן המזהה לפי טביעת אצבע - ג'וני סרוג'י, הישראלי הבכיר באפל, קיבל תואר חדש הדורש ממנו לדווח ישירות למנכ"ל טים קוק - סגן נשיא בכיר לטכנולוגיית חומרה.
סרוג'י, יליד חיפה, הצטרף לאפל בשנת 2008, ומונה לתפקיד מנהל פיתוח במחלקת השבבים למכשירי כף יד והוביל את פיתוח מעבד A4, המעבד הראשון שעוצב על ידי אפל. ב-2011 מונה לתפקיד מנהל הפיתוח בתחום ה- VLSI, תפקיד ניהולי העוסק בשילוב של כל הרכיבים אלקטרונים ממוזערים המפותחים באפל ליצירת שבב הכולל רכיבים רבים. באוגוסט 2014 מונה לסגן נשיא לתחום החומרה. כעת, לאור הצלחתו בתפקידו הקודם, הוא זוכה לקידום משמעותי נוסף.

מומחיות שלא עוצרת
סרוג'י היה מעורב ביצירת חיישן טביעת האצבע הראשון שאפל הציגה באייפון 5s ב-2013, כך דיווח עיתון "הארץ". מומחיותו לא עוצרת שם, מפני שאפל מסרה כי הוא גם פיקח על פיתוחים של טכנולוגיית בטרייה, שטח אחסון ותצוגה חדשה. מינויו של סרוג'י לתפקיד בעל נראות חזקה מטרתו להדגיש את החשיבות של הפיתוחים הפנימיים של החברה בתחום הסיליקון, רכיבי חומרה חיוניים שמסייעים להבחין את מוצריה של אפל ממתחרותיה. מעבר לשבבים מהסדרה הראשונה באייפון ובאייפד, לאפל יש גם סדרת M של מעבדי תנועה סימולטניים עבור חיישנים בעלי עוצמה נמוכה.

ישנן גם שמועות לאחרונה שאפל תתחיל להציע מעבדים גרפיים כחלק מסדרת השבבים A. אפל כרגע משתמשת בדגם PowerVR עם מעט שינויים שייצרה "Imagination Technologies".
המינוי של סרוגי' לסגן נשיא בכיר לטכנולוגיית חומרה מתבצע במסגרת סבב מינויים משמעותי בחברה, שכולל גם מינוי סמנכ"ל תפעול חדש, ג'ף וויליאמס. וויליאמס הצטרף לחברה ב-1998 והיה אחראי על הצד התפעולי של השקת האייפון ב-2007. התפקיד החדש נחשב למינוי משמעותי במיוחד, וייתכן שיסלול בפניו את הדרך לכס המנכ"ל בבוא היום, שכן זה התפקיד שבו החזיק קוק לפני שסטיב ג'ובס בחר בו כמחליפו.