עיריית חיפה השיקה אפליקציה חדשנית, שמספקת מגוון שירותים רחב לתושביה. בין היתר, מאפשרת האפליקציה לדווח על מִפְגָעִים דרך זיהוי GPS וצילום המפגע, לבצע תשלומים באופן אוטומטי ולקבל מידע מותאים-אישית על העיר בנושא בו אתה מתעניין. האפליקציה, אשר שוחררה בחודשים האחרונים כפיילוט, זכתה לכ-6500 הורדות, שודרגה בהנחיית ראש העיר וכעת הועברה לפיתוח נוסף. החידוש המרכזי בגרסה החדשה הוא יכולת לבצע דרך האפליקציה דיווח מיידי למערכת התפעולית של מוקד 106, תוך זיהוי מקום המפגע באמצעות GPS וצילומו, מבלי להצטרך להתקשר למוקד ולהמתין. 

בין השירותים הנוספים שמספקת האפליקציה, ניתן למנות ביצוע תשלומים בסריקת ברקודים שבשוברי התשלום או בהקלדת פרטיהם, תוך יכולת להגדיר את התשלום כאוטומטי, יצירת קשר עם אגפי העירייה באמצעות שליחת הודעות וקבלת התראות (הודעות פוש), אופציה בה עשתה העירייה שימוש ראשון בעת תרגיל פיקוד העורף האחרון.
בעדכון הקרוב תתווסף לאפליקציה מיפוי רב-שכבתי של העיר, בו ניתן לראות כל נקודה מעוררת עניין בעיר (בין אם מוסדות חינוך, בתי מרקחת או מקומות בילוי) ו"איזור אישי" למעקב אחרי פניות ותחומי עניין אישיים הקשורים בעיר.  

בשנים האחרונות ערים שונות בארץ ובעולם משיקות אפליקציות כחלק משירותן לתושב ולתייר. בולטת למשל האפליקציה של עיריית תל-אביב, המאפשרת קבלת מפה של מקומות הבילוי והתרבות. תושבי ירושלים, מאידך, יצטרכו להסתפק לעת עתה באפליקצייה של ליווי סיורים בעיר העתיקה. בין כה וכה, נראה שהתחרות בין הערים השונות על האפליקציה המצטיינת תמשיך - ושהאזרחים ירוויחו.