אם בטעות נפל לכם האייפון ולרוע המזל הוא גם נסדק, מעתה תוכלו להחליף אותו לדגם חדש ומשודרג יותר. היוזמות הקמעוניות החדשות של אפל כוללות תכניות טרייד אין גמישות יותר ונדיבות יותר. למשל, אפשר יהיה להתקין מגני מסך בחנויות עצמן.
 
נכון לעכשיו, מדיניות השימוש החוזר והמחזור של החברה מעניקה ללקוחותיה את ההזדמנות לסחור טלפונים ישנים בתמורה לקבלת אשראי לקניית דגם חדש של אייפון. מהו המלכוד? אם הטלפונים הללו ישנים או סדוקים או המצלמה שבורה, או כל פונקציה אחרת לא עובדת, אז לא ניתנת זכאות לאשראי. במסגרת המדיניות החדשה, אשראי יינתן לאייפונים: 5s, 6 ו-6 פלוס כל עוד הם פגומים, במצב סביר או בגבולות ההיגיון. המטרה העיקרית היא כמובן לעודד קנייה של דגמים חדשים ולאו דווקא לעודד תיקוני מסך.
 

מגיני מסך מפלסטיק

מחירי הטרייד אין בתוכנית החדשה יהיה 50 דולרים עבור אייפון 5, 200 דולרים עבור אייפון 6, ו-250 דולרים עבור אייפון 6 פלוס. החדשות הטובות הן שבשבועות הקרובים יתחילו להתקין מגיני מסך מפלסטיק. במספר חנויות היוזמה הברוכה כבר תחל ביום שישי הקרוב.
 

מדוע לא הוצעו מסכי הפלסטיק בעבר? הסיבה היא שחנויות אפל קיבלו הנחיות להימנע מהתקנת מסכים שהגיעו מגורם שלישי, על רקע חששות לכשלים במערכת. אם ההתקנות של המסכים החדשים יגרמו לבעיות במערכת, תעניק אפל ללקוחותיה מחליפי מגן אחרים בחינם.