בית חולים סורוקה יוצא עם שרות חדש: הודעות SMS למטופלים בזמן הטיפול במיון. בבית החולים טוענים למספר הפניות הרב ביותר בארץ - שנת 2015 הסתיימה עם כ-230,000 ביקורים. המלר"ד (המחלקה לרפואה דחופה) בסורוקה נותן מענה לפונים מאילת בדרום ועד קריית גת בצפון ואף למטופלים מבתי חולים אחרים, בעיקר עם בעיות רפואיות מורכבות. לאור העומס ומתוך רצון לייעל את המערכת הופעל במיון סורוקה שירות חדש של "שירות "SMS למטופלים, שמעדכן את המטופל ישירות לנייד שלו עם קבלתו בחדר המיון, ובהמשך לגבי שלבי הטיפול השונים עד לשחרורו או לאשפוזו במחלקה.