חברת אפל האמריקאית הציגה הערב (שני) את מכשיר האייפון החדש שלה, אייפון SE. לטענת החברה, המכשיר יעמוד בחזית הטכנולוגיה, הן בהיבטי חומרה והן בהיבטי תוכנה, אבל להבדיל מאחיו הגדולים מהדור השישי, הוא יהיה קטן במיוחד, רק עשרה סנטימטרים, וזול במיוחד

המכשיר יציג את מעבד A9 64 ביט של אפל וגלאי תנועה, כמו כן יהיה אפשר להפעיל את "סירי", העוזרת הווירטואלית, בהפעלה קולית גם בעברית. גם המצלמה היא בחזית הטכנולוגיה ומצלמת ברזולוציית 12 מגה פיקסל. וכל זאת באריזה קטנה של עשרה סנטימטרים בלבד. המכשיר יציג גם חיבור LTE, אינטרנט אלחוטי מהיר, סוללה חזקה יותר ושיפורים רבים אחרים. דגם העשרה סנטימטרים הקודם של אפל נמכר ביותר מ-30 מליון יחידות, ובאפל מצפים להצלחה דומה.

מנכ"ל אפל, טים קוק, אמר כי "לקוחות רבים ביקשו מכשיר כזה, ואני חושב שהם עומדים לאהוב אותו. המכשיר צפוי לצאת בשני דגמים, האחד עם 16GB והשני 64GB. הוא ייצא לחנויות בארה"ב ב-31 למרץ ועד סוף מאי יימכר ברוב העולם".


"אייפד פרו"


בנוסף לכך, הציגה חברת אפל חבר חדש לסדרת האייפדים, הטאבלטים של החברה, בגודל של 25 סנטימטרים, גם הוא גרסה מוקטנת של הדגמים שהוצגו בינואר, ויכיל מעבד A9X וארבעה רמקולים. כמו כן, המכשיר מותאם לעפרון של אפל ולמקלדת מוקטנת שיוצרה במיוחד בשבילו. במהלך ההצגה הודיעה אפל על הורדת מחירי השעונים החכמים ל-299 דולרים.