פייסבוק הודיעה בשבועות האחרונים על שינוי נוסף באלגוריתם שלה, והפעם: עדיפות לווידיאו, רצוי חי. הסיבה: ההצלחה של Periscope, האפליקציה החדשה של טוויטר, שמאפשרת לאנשים לשדר את עצמם בזמן אמת. בפוסט שפרסמה פייסבוק טענה החברה שאנשים צופים פי שלושה יותר מהזמן בווידיאו חי בפייסבוק מאשר בתוכני וידיאו אחרים. "כעת, כשיותר ויותר אנשים צופים בווידיאו חי, אנחנו מחשיבים אותו כצורת תוכן חדשה ולומדים לדרג אותו בפיד של אנשים", אמר ויבהי קאנט, מנהל מוצר בפייסבוק.