מכבי אומנם לא עלתה, אבל החיישנים של AGT ייצגו את ישראל בגמר היורוליג

החיישנים של החברה הישראלית ישדרו מגופם של מאמנים, שופטים ואוהדים בגמר אליפות אירופה בכדורסל שיתקיים הערב בברלין

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חיישנים של AGT לקראת גמר היורוליג
חיישנים של AGT לקראת גמר היורוליג | צילום: יח"צ
2
גלריה

מכבי תל אביב אמנם לא העפילה לפיינל פול האירופאי, אבל באירוע השיא של הכדורסל האירופאי שמתקיים בסוף השבוע ויגיע לשיאו היום במשחק הגמר בין פנרבחצ'ה הטורקית לצסק"א מוסקבה הרוסית יש נציגות ישראלית בולטת. הטכנולוגיה של חברת AGT, של היזם מתי כוכבי, היא הכוכבת של הפיינל פור השנה בגמר היורוליג.

HEED, המיזם המשותף של מתי כוכבי ושל סוכן השחקנים האמריקני ארי עמנואל, חתם על הסכם עם הנהלת היורוליג, שיהפוך את משחקי הכדורסל של הליגה האירופית למבוססי טכנולוגיית IOT - האינטרנט של הדברים.

HEED התקינה עשרות חיישנים – בין היתר ברחבי אולם ״מרצדס ארנה״ בו מתקיימים המשחקים, וכן על גופם שופטי המשחקים ומאמני הקבוצות, לצורך איסוף וניתוח נתונים ליצירת תוכן עבור משתתפי האירוע באתר ואוהדים בבית הצופים בטלוויזיה, באמצעות מדיה חברתית וערוצי הפצה דיגיטליים אחרים.

בכירי הקבוצות מנסים את החישנים של AGT. צילום: יח"צ
בכירי הקבוצות מנסים את החישנים של AGT. צילום: יח"צ | בכירי הקבוצות מנסים את החישנים של AGT. צילום: יח"צ

האוהדים בבית ייהנו מגישה לנתונים ייחודיים מהקבוצות האהובות עליהם וכך תתאפשר להם חוויה יותר מוחשית המזכירה את האווירה באולם.  לחלופין, אוהדים באולם יצפו במסך ויראו את ההתלהבות והתמיכה של האוהדים הווירטואליים באמצעות חיישני מובייל המודדים את רמות האודיו והדופק ומגדירים ציון תמיכה לאוהדים התואם ומשתנה בהתאם לזרימת המשחק.  תוכניות עתידיות כוללות התקנת חיישנים גם על הספורטאים עצמם. כדורסל יורוליג תמיד סבב סביב האוהדים ובחן דרכים חדשניות להגיע לאוהדים הצעירים," אמר ג'ורדי ברתומיאו, נשיא ומנכ"ל היורוליג.

יוריס פרנסיני, נשיא המדיה ב-IMG אמר: "המחויבות שלנו ליורוליג היא לשפר את מבנה התחרות הכללי תוך הגדלת החשיפה העולמית לרמת הכדורסל הגבוהה ביותר באירופה.  HEED מהווה הזדמנות יוצאת דופן למימוש טכנולוגיית ה-IoT החדישה ליצירת חוויה חיה דינמית יותר לכל המשתתפים."

באמצעות אפליקציית NYFW, HEED רשמה מעורבות שיא באירוע, לרבות צפיות וידאו גבוהות פי שישה מאלה שנרשמו באירוע בשנה שעברה.  חיישני האתר הפיקו תובנות מעניינות, לרבות שיתוף משתמשי האפליקציה בצבעים נפוצים בתצוגות, בעוד החיישנים שנלבשו על ידי המעצבים, המאפרים ומעצבי השיער הקנו לאוהדים מבט "מאחורי הקלעים" ליצירת דוגמנית.  האוהדים יכלו גם ליצור "look books" משלהם במקביל לסגנונות המוצגים על ידי המעצבים ואיקוני האופנה האהובים עליהם.

תגיות:
טכנולוגיה
/
כדורסל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף