"אנחנו באים לעזור לצרכן", הדגישה עוז. "קודם כל אנחנו אומרים לו 'בוא תשווה מחירים'. נכנסים לאפליקציה, מזינים את נתוני הרכב, סוג ושנת ייצור, שולחים בקשה דרך האפליקציה ומתחילים לקבל בזמן אמת הצעות מחיר מפורטות ממוסכים שכולם מורשי משרד התחבורה, חלקם מוסכים כלליים, חלקם מומחים וחלקם מורשי יבואן. גם ברכב חדש אתה יכול לבחור את המוסך והיצרן צריך לתת לך את אחריות הרכב. אני אומרת בוא תקבל החלטה צרכנית נבונה כמו בכל תחומי החיים, תקבל הצעות מחיר ותשווה. מבחינת פערי מחיר, בטיפול שמוגדר 'קטן' זה יכול להגיע לסביבות ה-100 שקלים הפרש בין מוסך יקר למוסך זול. בטיפולים גדולים אנחנו רואים כל יום פערים אדירים של מאות שקלים שניתן לחסוך".
"כאשר תגיש את הבקשה לטיפול, למשל טיפול 15 אלף, אתה מקבל בתשובה מפרט מלא מסודר, ותדע מה שאתה צריך", הסבירה עוז, "למשל, אתה יודע שצריך בטיפול קטן להחליף שמן מנוע? אתה יודע שיש סינתטי מלא וחצי סינתטי? אז כצרכנים צריך גם להתחיל לשאול את השאלות. הם מציינים לך האם השמן הוא סינתטי או חצי סינתטי. ברכבים חדשים, למשל, מומלץ להשתמש בסינתטי מלא. מגיעים למסנן שמן, זה מרורי או תחליפי? הציבור לא תמיד יודע שיש שני סוגים שונים של חלפים. אתה מקבל הצעות מפורטות וחוות דעת של צרכנים קודמים. בצורה כזו אתה יכול להשוות, ללמוד מה הרכב הטיפול, ולקבל מידע על המוסכים ורמת השירות שלהם".