חברת "סמסונג" השיקה השבוע את הטלפון החכם החדש שלה מדגם "Note7". מומחה הגאדג'טים לובו ויזנר הסביר אתמול לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה" על היתרונות של המכשיר: "אין פה בשורה ענקית. יש בשורות קטנות שמשולבות. למשל - לראשונה משולב מנגנון סריקה של העין. לאחרונה התחיל הקטע של טביעת אצבע כדי לפתוח את הטלפון. אז 'סמסונג' אמרו שאם לכולם יש טביעת אצבע, הם יכניסו משהו אחר, והכניסו סריקה של העין. לפני כן הייתה סריקה של תווי פנים, שזה לא ממש נחשב מדויק. פה מדובר בסריקה של הרשתית כמו שיש בסרטים. זו הגנה יפה".




גזית ציין שאפשר לכתוב על מסך המכשיר החדש עם עט גם כשהטלפון רטוב וויזנר הוסיף: "הם החזירו את כרטיס הזיכרון, לעומת 'אפל' שמעולם לא הייתה לה את האופציה הזו, מה שלא מונע ממנה למכור מאות מיליונים. הטלפון החדש נראה כמו ה-'S7 אדג'' בגדול יותר, הוא אחיו הגדול. אין פה חידוש. האם לשדרג? לא צריך. אבל יעשו את זה".



ויזנר הוסיף כי "יש אנשים שזו המחלה שלהם, אבל לא חייבים. אין פה קפיצת מדרגה טכנולוגית. בכלל, בשנתיים האחרונות אין בשורות ענקיות, יש התקדמות. אין לי מושג מה הדבר הבא בטלפונים החכמים, אבל הוא חייב לקרות מהר. אני מעריך שבשנה הבאה 'אפל' ו'סמסונג' יהיו חייבות להוציא מכשירים שיגרמו לכולם להגיד 'וואו', כי השעמום משתלט על השוק הזה".



תוכניתו של גבי גזית, כל בוקר ב-10:00, ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"