יצרנית הזכוכית שבירו השיקה אתמול מותג חדש בשם שבירו לייט, זאת בניסיון להגדיל את נתח השוק שלה בענף. ענף הזכוכית בישראל מגלגל 5 מיליארד שקל בשנה.



על פי ההערכות מכירות המוצר החדש בשנה הראשונה בשוק המוסדי והפרטי יסתכמו ב־9 מיליון שקל. מדובר בזכוכית שמתחלפת בלחיצת כפתור משקופה לאטומה. הדבר נעשה באמצעות יריעות PVC שבהן שתול נוזל קריסטל. חיבור למתח חשמל נמוך מאפשר באמצעות שלט להפוך את הזכוכית משקופה לאטומה ולהפך. מהחברה נמסר כי ניתן יהיה לחבר את המערכת לבית החכם.



לצורך קו הייצור החדש החברה הקימה בחולון מרכז לוגיסטי בהשקעה של 700 אלף שקל. במקביל לפעילותה בישראל, פתחה שבירו סניף מכירות חדש בלוס אנג’לס בניהולו של רון שבירו. החברה מכוונת את מכירותיה בעיקר למערב ארה”ב, לערים כמו לוס אנג’לס, סן פרנסיסקו ולאס וגאס.



יאיר שבירו, מנכ”ל החברה מרוצה מהמהלך ומסביר: “עד לפני מספר חודשים המוצר יוצר בעולם בטכנולוגיה ידנית. בימים אלה עובר תהליך הייצור שלו לטכנולוגיה רובוטית ותוך כחמש שנים המוצר אמור להחליף את התריסים ואת הווילונות בכל בית”.