על ההיסטריה שהורגשה הלילה במתחם שרונה לקראת הגעת המכשיר החדש, הוסיף: "המספרים לא משקרים, זה אותו סרט בשלוש השנים האחרונות - יוצא דגם וכל המומחים והמבקרים מטעם עצמם טוענים שהוא מאכזב, שאין מספיק חידושים וש'אפל' איבדה את זה. אך בכל שנה יותר ויותר אנשים הולכים וקונים אותו מיד". לדבריו, "אפל לא מפרסמים הפעם נתוני מכירות, אבל לפי ההזמנות המוקדמות הם שברו את השיא של השנה שעברה. זה כל שנה הולך וגדל, זאת אומרת שהקסם עדיין נשאר".
"התורים הם תופעה ייחודית ל'אפל', שאנחנו נוהגים לומר שהיא יותר מטכנולוגיה", הדגיש. "יש שם משהו נחשק, איזושהי פנטזיה, איזו שפה שיווקית שסטיב ג'ובס הצליח לייצר. יש מחקר שהוכיח מדעית שלתשוקה לאייפון יש סממנים פיזיים כמו אצל דתיים פנאטיים. כשאתה מקבל את האייפון החדש קורה במוח אותו דבר כמו שאתה מגיע לכותל, אני מדבר על המוח לא מבחינה חס וחלילה דתית, לא רוצה לעצבן אף אחד".