ספוטיפיי חושפת את ההרגלים המוזרים שלכם - על שלטי חוצות

שירות הסטרימינג המוזיקלי מצא דרך משעשעת להשתמש בנתוני משתמש יבשים בקמפיין פרסומי. הסלוגן: "תודה, 2016, היה מוזר איתך"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין
מעריב אונליין | צילום: מעריב אונליין
2
גלריה

שירות הסטרימינג המוזיקלי ספוטיפיי מצא דרך משעשעת להשתמש בנתוני משתמש בקמפיין פרסומי בינלאומי חדש, בדרך שמדגישה כמה התנהגויות ביזאריות של לקוחותיה. המידע כולו לקוח מנתונים שהצטברו בשנה האחרונה, וצוות הקריאייטיב של החברה בנה מהן פרסומות תחת הסלוגן "תודה, 2016, היה מוזר איתך" (תרגום חופשי).

החל מיום שני האחרון הפרסומות, שלא רק מעלות חיוך אלא גם מצאו דרך יצירתית "להאניש" נתונים יבשים, מופיעות במספר מוקדים בארצות הברית, בריטניה, צרפת וגרמניה.

הפרסומות של ספוטיפיי. שימוש יצירתי בנתונים יבשים. צילום מסך
הפרסומות של ספוטיפיי. שימוש יצירתי בנתונים יבשים. צילום מסך | הפרסומות של ספוטיפיי. שימוש יצירתי בנתונים יבשים. צילום מסך

המודעות משתמשות בנתונים מצטברים ובנתונים אינדיבידואליים כדי ליצור כותרות אישיות ואקטואליות לפרקים, כגון: "אדם יקר שניגן את 'סורי' 42 פעמים בוולנטיינז דיי, מה עשית?", "למי שהקשיב לפסקול המחזמר המילטון 5,376 פעמים, יכול לקנות לנו כרטיסים?", וגם "לכל 3,749 האנשים שהשמיעו את 'זה סוף העולם כפי שאנחנו מכירים אותו' ביום ההצבעה לברקזיט, תהיו חזקים".

תגיות:
שיווק
/
פרסומות
/
ספוטיפיי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף