הביקור השבועי בסופרמרקט יכול להיות דבר מהנה עבור חלק מהאנשים, בעוד שהמחשבה על לחכות בתור הארוך לקופה נשמעת סיוט עבור אחרים. רשת אמזון האמריקאית מנסה למצוא פתרון לאותם אנשים שמוכנים להימנע בכל מחיר מכניסה לסופרמרקט והשיקה סופרמרקט מיוחד הפועל כמעט ללא מגע יד אדם.



בסרטון שפורסם האינטרנט נראים הלקוחות כשהם משתמשים בכניסה לחנות באפליקציה חדשה שהושקה למטרה זו - Amazon Go. לאחר הכניסה לחנות, יכולים הלקוחות לקחת מהמדף כל פריט שהם רוצים לרכוש ועצם ההרמה שלו מהמדף תוסיף אותו באופן אוטומטית לחשבון הסופי שלהם. בסיום הקנייה, הם יוצאים מהחנות מבלי שיצטרכו לעבור דרך התור הארוך בקופה, והחשבון שלהם באמזון יחויב בעלות הקנייה באופן אוטומטי.





צמצום של מספר העובדים הנדרשים להפעלת החנות יסייע לאמזון לשמור על מחירים נמוכים יותר מאשר לסופרמרקטים האחרים. העובדה שהלקוחות ישתמשו באפליקציה שלהם, תסייע לחברה באיסוף מידע על העדפות הלקוחות וכך יוכלו לשפר את חווית הקנייה. עם זאת, למהלך המהפכני של אמזון צפויה להיות השפעה על 3.4 מיליון האמריקאים שעובדים כקופאים בסופרמרקטים וצפויים בהדרגה, עם התפשטות החנויות מהסוג הזה לאבד את עבודתם.



גורמים בחברה סיפרו כי הם החלו לעבוד על הפרויקט בשנת 2012, וחנות הפיילוט נפתחה לעובדי החברה סמוך למשרדים המרכזיים שלהם. בחנות יהיה ניתן לרכוש מוצרי מזון בסיסיים וגם ארוחות מוכנות.