חברת סומפי הצרפתית השיקה מערכת בית חכם אלחוטית מתקדמת שתוכננה במיוחד עבור השוק הישראלי. המערכת, שאפשר להרכיבה באופן עצמאי ומחירה 1,500 שקל, מציעה אפליקציית ניהול ידידותית בעברית ומערכת שליטה מרחוק, המתאימה למכשירי טאבלט, טלפונים חכמים, מחשבים ושעונים חכמים.



נוסף לכך המערכת מאפשרת לנהל, לתכנת ולתכנן עשרות תרחישים ולשלוט בהם מכל מקום. עוד מציעה החברה מערכת אבטחה, המאפשרת שמירה על הביטחון האישי וקבלת התראות לגבי כל כניסה לא מורשית לבית (במסגרת תרחישים חכמים).



המערכת שפותחה מבוססת על תקשורת רדיו וכוללת אפשרות לשליטה בתריסים, בסוככים, בגופי תאורה, בשערים, בשערי חניה, בדוד חימום, בווילונות, במערכת האזעקה ובמצלמות הביתיות. כמו כן, מערכת הביטחון כוללת פונקציית SOS, כפתור מצוקה פשוט, המקושר לאדם נוסף על פי בחירה, קבלת התראות בעת כניסה לא מורשית לבית והתראות שנשלחות לטלפון הנייד בזמן ארוע חשוד.



"המערכת שאנחנו משיקים תוכננה במיוחד לשוק הישראלי, ומאפשרת התאמה מלאה של הממשק באופן אישי ליצירת בית חכם על פי מספר החדרים, מספר הקומות, גודל האזור החיצוני ומספר ההתקנים", ציין אתמול מנכ"ל סומפי ישראל, איציק מוכתר, בשיחה עם "מעריב-השבוע". "באמצעות נתב קטן ומעוצב, אנחנו מאפשרים ליצור סביבה אינטואיטיבית, שתוכננה עם ולמען המשתמשים".