אז מה עניין אותנו בתקופה האחרונה? בעקבות חשיפת מנוע החיפוש של גוגל את רשימת המושגים המחופשים ביותר בישראל (למקרה שתהיתם, התוכנית "האח הגדול" גזרה את הקופון וטיפסה למקום הראשון), בסקשן הנשי שעורבב עם קצת סלמונלה, מי שהייתה הכי מחופשת השנה ברשת היא לא אחרת משרון פרי, שטיפסה מעלה ברשימה יותר מכל דוגמנית צמרת. 



כמי שבעל כורחה נקלעה ללב סערה תקשורתית בשל תמונות עירום שנגנבו ממכשיר הסלולרי הפרטי שלה, שדרנית ומגישת הספורט עם האישיות הצבעונית, זכתה לפופולריות בכלל מבלי שניסתה. התמונות שהודלפו לרשת פורסמו ללא ידיעתה, וביקורת הציבור נכפתה עליה, כמו גם מבוכה בנוגע לדברים שהיא לא צריכה ולא רוצה לתת עליהם דין וחשבון לאף אחד.  "אנשים לא באמת רוצים לדעת מי את. זה מתוך מציצנות, מכיוון שלפני המקרה הזה לא באמת עניינתי מישהו ולכן זה לא בדיוק אנשים שאוהבים ספורט", אומרת פרי. 



"לפני הפרשה הזו הייתי בן אדם מאד פרטי וקטן עם בקושי 400 עוקבים באינסטגרם. תוך 24 שעות מספר העוקבים שלי עלה למעל עשרת אלפים. אני לא רואה בזה משהו מגניב שאנשים מחפשים אותי בגוגל. אני משערת שזה מגיע גם לאנשים שכן מתעניינים לדעת מי אני באמת, אבל היה רעש תקשורתי מאוד גדול בעקבות הפרשה הזאת ומה שקרה זה שאנשים לא הבינו במי מדובר אז רצו לבדוק ולדעת. בהרבה מקומות היו קישורים לתמונות האלו לפני שהפעלנו את המשטרה. בקיצור, זה לא מחמיא לי ולא מעסיק אותי בשום צורה".





 

Another day at the beach

A photo posted by @sharon_perry_30 on


את מרגישה שמשהו בחיים שלך השתנה מאז הפרשה הזו?


"האמת שלא, המשכתי לעבוד כרגיל. מי שהעריך אותי המשיך להעריך אותי והחיים שלי המשיכו כהרגלם. בכל הסיפור הזה הרבה יותר דאגתי לבן שלי מאשר לעצמי, אבל הוא בסדר גמור".




10 החיפושים המובילים:



1. שרון פרי



2. ענת הראל



3. מחיר למשתכן



4. ענבל אור



5. דונלד טראמפ



6. Black Friday 2016



7. סלמונלה



8. לילה סין



9. שי שירזי



10. אסתי ויינשטיין





 

Back to the sea...

A photo posted by @sharon_perry_30 on