חברת הוט השיקה היום (שני) פלטפורמת צפייה חדשה בשם NEXT TV, שתהיה זמינה החל מתחילת אפריל. באמצעותה, ניתן יהיה לצפות בסמארטפונים, טאבלטים ובקרוב גם ממחשבים בהפקות המקור של הוט ובתכנים רבים מחו"ל, הכוללים את מיטב הסדרות והסרטים.



NEXT TV תציע שתי חבילות תוכן עשירות משני סוגים - NEXT IL - חבילת התוכן הישראלי, שתציע את ספריית הפקות המקור של הוט הכוללות את זגורי אימפריה, בתולות, מטומטמת, אורי ואלה, אנחנו במפה ועוד. התכנים החדשים יעלו ב-NEXT בתוך כחודשיים מתחילת שידור הסדרה ב- HOT. החבילה הנוספת היא NEXT GLOBAL- חבילת תוכן רכש – הסדרות מבית HBO וסדרות מספרית אקטסרא VOD, כדוגמת משחקי הכס, בנות, ווסט-וורלד, האפיפיור הצעיר ועוד. סדרות הרכש יעלו בצמוד לעלייתן בהוט. עלות כל חבילה בנפרד היא 49 שקלים בחודש, כאשר שילוב של שתיהן יעלה 69 שקלים בחודש.



כמו כן, הושקה אפליקציית התוכן HOT PLAY, אשר צפויה להרחיב את אפשרויות הצפייה, ותאפשר ללקוחות החברה לצפות במגוון הגדול של תכני ה- VOD גם בטאבלטים וסמארטפונים. השירות יינתן ללא עלות נוספת ללקוחות ה- VOD, ובשלב ראשון יתאפשר בצפייה על גבי רשת HOT בלבד החל ממאי, ובהמשך גם מחוץ לבית.



היא פונה לקהלים שאינם לקוחות הטלוויזיה של הוט. ממחקרים שערכו בחברה עולה כי למרות שהטלוויזיה הרב ערוצית היא עדיין הפתרון המועדף בשוק הטלוויזיה, בקרב 79% מהצופים, עדיין 19% מהם, אינם מחוברים אליה. מדובר בצפופים צעירים וללא ילדים, אשר הדרישה שלהם לתוכן מתמקדת בעיקר בהפקות מקור ישראליות ובסדרות מחו"ל, הם רגילים לצפות ב- VOD ואוהבים צפייה מרתונית, הם לרוב צופים מהמכשירים הניידים האישיים, והם מאוד רגישים למחיר.