דייני בית הדין הרבני לא ציפו לכזו דרמה: יין שנשפך על מכשיר טלפון נייד וחייב את תיקונו, הביאו לקיצן של 17 שנות נישואין. בנוסף, הסתיימו אין ספור מחלוקת ודיונים על חלוקת 17 מיליון השקלים שצברו יחד בני הזוג, נתון שנמסר מהצהרת ההון שלהם.



בכתב התביעה לגירושין שהגישה האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, היא חושפת את הדרמה שהביאה לקץ שנות הנישואים הרבות שלהם. "במהלך ארוחת ערב חגיגית, באחת ממסעדות היוקרה, לשם אנו מקפידים לצאת אחת לשבוע, נשפכה כוס יין על המכשיר הנייד של בעלי", סיפרה האישה. "המכשיר חדל לעבוד ונשלח לתיקון. בעלי שלח את מזכירתו להפקיד את הנייד במעבדה התיקונים וקיבל מכשיר חליפי כמקובל".



עורכת הדין שרין סולן



בחלוף שלושה ימים, המכשיר תוקן אבל מי שאספה אותו מהמעבדה, טענה עורכת הדין סולן היתה האישה. היא לא ציפתה לשמוע את המשפט הבא: "תגידי לבעל שלך שיזהר עם הסרטונים שאתם מצטלמים ובעיקר מהתמונות".



מהתביעה עולה, כי האישה דרשה מהטכנאי להראות לה על מה מדובר. הוא השיב שאסור לו, אבל המליץ לה להסתכל לבד וכך עשתה. האישה גילתה 21 סרטונים קצרים ועשרות תמונות עירום של בעלה יחד עם המאהבת. "התדהמה היתה קשה במיוחד לא רק מעצם הצילומים, אלא מזהותה של המאהבת, רופאת המשפחה בקופת חולים".



עורכת הדין סולן טוענת עוד בתביעה כי האישה שנתרה המומה לא הסתפקה בהודעה לבעל אלא שלחה את כל הסרטונים שהיו על הטלפון למכשיר הנייד שלה "כדי שישמרו". לדבריה, בשלב הזה כשהגישה לו את הנייד הטיחה לעברו: "תשמור לך את המזכרות שיש לך מהדוקטור החמודה שלך".



הבעל שהכחיש, מיהר למחוק את התיעוד, אבל לא ידע כי אשתו שמרה את הסרטונים והם נשלחו לבעלה של הרופאה כדי להפוך את הבלגן למושלם. האישה מבקשת לחייב את בעלה בדמי הכתובה. בבית המשפט לענייני משפחה, היא תובעת את מחצית מהרכוש המשותף ובנוסף 15 אלף שקלים בחודש מזונות לה ולשלושת ילדיהם.