האם אי פעם מצאתם את עצמכם מחפשים שיחה חשובה ש"הלכה לאיבוד" בתוך בליל השיחות בווטסאפ? בגרסת הבטא של האפליקציה, הזמינה כעת למספר מצומצם של משתמשי אנדרואיד, על פי דיווח שפורסם הבוקר (שלישי) באינדפנדנט הבריטי, נבחנת אפשרות של הוספה של פונקציה המאפשרת להצמיד שיחות מסוימות לראש רשימת השיחות. כך המשתמש יוכל להדגיש את השיחות החשובות השינוי מאפשר הדגשה של שיחות חשובות ודחיקה של כאלה שפחות חשובות לחלקה התחתון של הרשימה, גם אם הקבוצות האלה פעילות מאוד.

על פי הדיווחים השונים, הפונקציה החדשה צפויה להיכנס באחד העדכונים הקרובים של האפליקציה. היא צפויה להיות זמינה גם למשמשי האנדרואיד וגם למשתמשי האייפון. העדכון הזה הוא אחד מני רבים שמייסדי האפליקציה מנסים להכניס בכדי לעודד אנשים להמשיך להשתמש באפליקציה, בעיקר בשיחות המתנהלות בקבוצות מרובות משתתפים.

נעיצת השיחות תתאפשר על ידי לחיצה על השיחה/קבוצה אותה המשתמש רוצה להצמיד לחלק העליון של הרשימה, ואז על לחצן מסוים שיופיע בתפריט. ברגע שתלחץ עליו, הקבוצה תישאר נעוצה באותו המקום עד שהמשתמש יחליט אחרת. מסתמן כי בכל עת יהיה ניתן להצמיד עד שלוש שיחות.

בתוך כך, בשבוע שעבר פורסם כי משתמשי אייפון אשר על המכשיר שלהם מותקנת iOS 10.3 ומעלה, יוכלו לבקש מסירי, העוזרת הקולית האישית להקריא להם את ההודעות האחרונות שנתקבלו במכשיר. עדיין לא ברור האם האפשרות הזו תהפוך זמינה גם לעוזרת הקולית של המתחרה גוגל. עדכון מהפכני נוסף אשר ווטסאפ בוחנת את האפשרות לשלבו בגרסאות הבאות של האפליקציה היא האפשרות לבטל או לערוך הודעות שנשלחו, כל עוד הן לא נקראו על ידי הנמען ולא עברו יותר מחמש דקות מאז שליחתן. לא ידוע מתי העדכון יהפוך זמין לכלל המשתמשים.