כשבוע לאחר שהחלה מכירתו ברחבי העולם, תקלות ראשונות מסתמנות במכשיר הדגל המבטיח של חברת סמסונג - Galaxy S8. בימים האחרונים הופיעו ברשת, בין היתר בפורום התמיכה של סמסונג, דיווחים על אתחול פתאומי של המכשיר, ללא התראה או סיבה נראות לעין. סמסונג טרם התייחסה לתקלות ולא הוציאה עדכון של מערכת ההפעלה שאמור למנוע את התרחשות התקלה.



הראשונה לדווח על התקלה הייתה משתמשת בפורום התמיכה של סמסונג. בהודעה שפרסמה נכתב: "יש לי מכשיר מדגם Galaxy S8 כבר 10 שעות, והוא אתחל את עצמו כבר שבע פעמים. זה קורה כשאני משתמשת במצלמה או בתוכנת ערכות הנושא של סמסונג. זה לא משנה אם המכשיר נמצא באותו הרגע במטען או לא".



תקלה גם בגווני המסך



זו אינה התקלה היחידה שעליה דיווחו המשתמשים. הלקוחות הדרום קוריאנים, שהיו הראשונים להתנסות במכשיר החדש, התלוננו כי המסך של המכשיר שלהם מציג גוונים אדומים מוזרים. ככל הנראה, הגורם לתקלה הזאת הוא העיצוב של מסך המכשיר. בסמסונג טענו כי אפשר לתקן בקלות את הבעיה באמצעות כיבוי של האפשרות של איזון צבעים אוטומטי במסך וכיוון עצמאי של האפשרות. עדיין לא ברור האם הפתרון הזה עזר לכלל הצרכנים הסובלים מהבעיה.




בתוך כך, בחודש שעבר הודיעה החברה כי ישנו עיכוב בהשקה של העוזרת האישית החדשה ביקסבי, הזמינה למשתמשים ב־Galaxy S8 ובגרסת הפרימיום שלו. בהודעה נכתב כי "כמה תוכנות מפתח של ביקסבי יהיו זמינות בהשקה הגלובלית של המכשיר. עם זאת, אפשרות השימוש בהנחיה הקולית תהיה זמינה בארה"ב על המכשירים האלה במהלך הקיץ הקרוב". ביקסבי למעשה אמורה להיות מתחרה לעוזרת האישית של אפל - סירי.



בחברה לא מסרו מה הגורם לעיכוב ההשקה, אך אפשר לשער כי הוא נגרם בשל בעיות בתוכנה, לאחר שבמהלך ההדגמה שנערכה לעיתונאים אירעו כמה תקלות.