כמה באמת עולה להקליד מחדש מסמכים שהגיעו מודפסים או בתבנית PDF, שנדרש להעבירם בחזרה לקובצי Word כדי לעשות בהם שימוש? במבט ראשון נראה (וזו טעות) שמדובר בשינוי קטן. אך מחקר קפדני שבוצע במגוון ארגונים הראה ש"השינוי הקטן" הזה הוא בעצם גדול. גדול מאוד. על מנת להבהיר עד כמה הוא גדול, בואו נסתכל על הממוצע השנתי. ארגון שמעסיק 50 עובדי משרד מבזבז בשנה כ-250-500 שעות עבודה. אם אתם רוצים לכמת את זה למונחי שכר ישראלי, מדובר על לפחות 20,000 ש"ח בשנה. 20 אלף שקלים עבור ארגון שמעסיק 50 אנשים. ומה אם הארגון מעסיק 300-500 אנשים, כמו בארגונים ציבוריים רבים?



קחו לדוגמה את הארגונים הממשלתיים, שעבודת הניירת שלהם עדיין נותרה אחד הגורמים המשמעותיים שמעודדים פרודוקטיביות נמוכה במשרד. הצורך להקליד מחדש מידע מתוך מסמכים מודפסים הוא לא רק בזבוז בוטה של כסף, אלא שלב שמצביע על ליקוי רציני בתהליך העבודה, שמעלה את כמות שגיאות ההעתקה ומאט את פעילות החברה. יותר ויותר עסקים הופכים לדיגיטליים, וכדי לשמור על התחרותיות חברות צריכות להתאים את תהליכי המסמכים הפנימיים שלהם למגמה זו.



כעת נמצא פתרון בדמות תוכנה לזיהוי תווים אופטי (או בקיצור OCR), שנוצרה במיוחד למטרות אלה. כעת תוכל להמיר כל מסמך מודפס לתבנית הדיגיטלית הרצויה, לדוגמה Word, Excel, PowerPoint או תבניות אחרות. מחקר שנערך על-ידי חברת ABBYY מאשר שתוכנה מקצועית לזיהוי טקסט יכולה לבצע את עבודת ההקלדה מחדש פי 100 מהר יותר מקלדן מקצועי.



ABBYY FineReader היא תוכנה מפורסמת של החברה לזיהוי תווים אופטי, שכבר עזרה למאות חברות בישראל לחסוך כסף ולשפר יעילות. בנוסף להמרת סריקות ותמונות של מסמכים לתבניות MS Office הניתנות לעריכה, הגרסה האחרונה של FineReader 14 מכילה עורך PDF מלא, שמאפשר לערוך טקסט ותמונות במסמכי PDF, למזג, לפצל או לסובב עמודים, להוסיף הערות או להמיר קובצי PDF לתבניות אחרות.



היום, תוכנה מודרנית לזיהוי תווים אופטי ולעיבוד קובצי PDF, כמו FineReader 14, היא ידידותית מאוד למשתמש וקלה לשימוש. זו תוכנה מהסוג שכל אחד יכול להתקין במחשב ולהתחיל להשתמש באופן מיידי.



לא משנה עם איזו משימה מתמודד הארגון שלך: בין אם מדובר בהמרת ארכיון לתבנית דיגיטלית או רק בצורך תקופתי להמרת מסמכי נייר או קובצי PDF‏ - ABBYY FineReader תעזור לך לחסוך זמן רב ואלפי שקלים.



הורד גרסת ניסיון ללא תשלום ולמד מהניסיון האישי שלך שעבודה עם מסמכים באמת יכולה להיות נוחה.