האקרים פרצו למחשבי רשת הטלוויזיה האמריקאית HBO והדליפו לפחות פרק אחד מהעונה החדשה של משחקי הכס, כך דווח הלילה (שני) במספר כלי תקשורת אמריקאים. על פי הדיווחים, הודלפו עד כה פרקים מלאים או תסריטים של מספר סדרות של הרשת. ההאקרים מאיימים בהדלפת פרקים נוספים. 
בהצהרה מטעם החברה נמסר כי "HBO חוותה תקרית סייבר שהעמידה בסיכון חלק מהמידע שנמצא ברשותנו. פתחתנו בחקירת האירוע ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם כוחות הביטחון ועם מומחי אבטחה חיצוניים". הם הוסיפו: "תחום אבטחת המידע נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו לוקחים ברצינות את נושא ההגנה על המידע שברשותנו". 
ההאקרים טוענים כי יש ברשותם כ-1.5 טרה של מידע שנלקח מ-HBO. עד כה הועלו לרשת פרקים של מספר סדרות, בהן חדר 104. עוד טענו הפצחנים כי הם מחזיקים במסמך התסריט המלא של הפרק הרביעי של העונה החדשה של משחקי הכס. עם זאת, ברשת סירבו לאשר איזה מידע נפגע ונלקח.

בתחילת השבוע, כתבים מכלי תקשורת רבים קיבלו מייל אנונימי שבו הוכרזה הפריצה. "ההדלפה הגדולה ביותר עומדת לקרות. איך קוראים לי? שכחתי לכתוב. מדובר ב-HBO ובתכנית משחקי הכס. אתם ברי המזל הראשונים שיזכו לראות את התוכן המדובר. HBO נכשלה".