הבולשת הפדרלית חשפה רשת בינלאומית של העברת כספים לפעילי ארגון המדינה האסלאמית דאעש, כך דווח הבוקר (שישי) בוול סטריט ג'ורנל. על פי הדיווח, בבולשת מצאו ראיות לכך שפעילי הארגון משתמשים בחשבונות איביי מזויפים ומבצעים מכירות פיקטיביות בשביל להסוות את הכספים. בוול סטריל ג'ורנל ציטטו כתב אישום שהוגש לפני למעלה משנה נגד תושב מרילנד בשנות ה-30 לחייו, שנעצר על ידי ה-FBI בשנה שעברה, בתום מעקב ממושך. על פי כתב האישום, מוחמד אלשינאוי, נשבע אמונים לארגון והעמיד פנים שהוא מוכר מכשירים אלקטרוניים באתר המכירות הפופולרי וכך כ-7,800 דולרים שהיו אמורים לממן פעולות שונות. 
בתצהיר ב-FBI שהוגש לבית המשפט הפדרלי בבולטימור, נטען כי אלשינאוי היה חלק מרשת עולמית שפעלה מבריטניה ועד בנגלדש, בפיקודו של האקר בשם סיפול סוג'אן, שנהרג בסוריה. הוא אמר לחוקרים כי הוא קיבל הוראה "להשתמש בכסף למטרות מבצעיות בארצות הברית", כמו פיגועי טרור. בימים אלה הוא ממתין למשפט באשמה של השתייכות לקבוצת טרור. 
מאיביי נמסר כי הם נוקטים במדיניות של "אפס סובלנות לגבי פעילות פלילית". הוא הוסיף כי הם "עובדים בשיתוף פעולה בנושא, ביחד עם כוחות הביטחון והחקירה". מאתר פייפל, שירות התשלומים האלקטרוני, נמסר כי הם משקיעים "משאבים משמעותיים" כדי לנטר ולדווח על פעילות חשודה באופן יזום, וכן עובדים עם אכיפת החוק בנושא הזה.