אפל תשיק את האייפון 8 בעוד פחות מחודש, ביום שלישי ה-12.9, כך דווח היום (חמישי) במספר כלי תקשורת אמריקאים. עוד דווח כי המכשיר צפוי לעלות 999 דולרים לדגם הבסיסי ביותר, ובמספר אתרים נטען כי הדגם החזק ביותר יעלה כ-1,200 דולרים. זהו הדיווח הראשון אודות תאריך השקה של המכשיר, שפרטים רבים עליו פורסמו בחודשים האחרונים ברשת.



הפרסום סותר דיווחים קודמים, לפיהם אפל צפוייה לפצל את אירוע ההשקה הצפוי שלה לשני מועדים - אחד באמצע ספטמבר, ובו תציג את דגמי האייפון 7S ו-7S פלוס. המועד השני צפוי היה להיות בחודש אוקטובר, ובו אמור להיות מושק האייפון 8. במספר אתרים נטען בחודשים האחרונים כי הצגת המכשיר צפויה להתעכב, שכן אפל חווה קשיים בהטמעת כפתור הבית בצורה מוחלטת בתוך המסך של המכשיר. 



על פי דיווחים במספר אתרים אמריקאים, במהלך השנה שחלפה מאז השקת הדגמים הקודמים, אפל בחנה כ-10 מכשירים אבטיפוס שונים. מספר מדליפים טענו כי המכשיר ייקרא בשם אחר, ולא אייפון 8. אחד האפשרויות שעלו היא כי המכשיר ייקרא "אייפון X" או "iphone edition".

שלושת המכשירים יגיעו בגדלים: 4.7, 5.5 ו-5.8 אינץ'
אחת השאלות שמעסיקות את הגולשים היא מה יהיה גודלו הפיזי של המכשיר כולו, מה יהיה גודל המסך שלו ומה יעלה בגורל כפתור הבית המוכר והאהוב על רבים, לאחר שבדגמי 7 ו-7 פלוס כפתור הבית הפיזי הפך למגע. החברה חתמה לפני כחודשיים חוזה עם מי שנחשבת למתחרה הגדולה ביותר שלה, סמסונג, על מנת שזו תייצר עבורה את המסכים לשלושת הדגמים החדשים. במסגרת החוזה הם התחייבו לייצור של עשרות מיליוני יחידות.
על פי השמועות, הם יבואו בשלושה גדלים: שלושה דגמים - 4.7 אינץ', 5.5. אינץ' ודגם פרימיום משודרג יותר עם מסך OLED בגודל של 5.8 אינץ', כאשר יזכירו במעט את הצורה של האייפון 4, שהושק ב-2010 ונחשב עד כה לאחד הדגמים הטובים ביותר שהחברה הוציאה. ייתכן כי לאייפוניסטים יש סיבה להיות מודאגים, שכן על פי השמועות בחברה מתקשים בהטמעתו של כפתור הבית של המכשיר, אשר יכול לקרוא את טביעת האצבע של המשתמש ובכך לפתוח את נעילת המכשיר, בצורה חלקה ומלאה בתוך המסך, שאמור לכסות באופן מלא את חלקו הקדמי של המכשיר. 
בוול סטריט ג'ורנל דווח על שינוי משמעותי נוסף שצפוי להיכנס במכשיר הבא - שינוי בחיבור המכשיר. כיום, מכשירי האייפון מצוידים בחיבור lightning ובדגם החדש ככל הנראה ישולב חיבור מסוג USB-C, מה שיקל במעט על התסכול שחשים בעלי האייפון שמחפשים כבל תואם. דבר נוסף שישמח חלק מהמשתמשים הוא שילוב של מנגנון טעינה אלחוטית במכשיר, דבר שעד כה לא התאפשר במכשירי החברה. בדומה לדגמים הקודמים בסדרה, המכשיר יהיה עמיד בפני מים, בתקן IP68, מה שמבטיח עמידות לפרק זמן מסוים.