סמסונג השיקה הבוקר (שני) בישראל את מכשיר הגלקסי נוט 8, ומחירו הרשמי יהיה 3,999 ש"ח. לרוכשים הישראלים, הוא יהיה זמין בשלושה צבעים - שחור חצות, אפור סחלב וזהב מייפל. הנוט 8 הוא המכשיר בעל המסך הגדול ביותר מכל מכשירי הסדרה, 6.3 אינץ'. על פי מחקרים שביצעה החברה, למעלה מ-70 אחוזים מהמשתמשים במכשירי הנוט טוענים כי זהו המכשיר הסלולרי הטוב ביותר שהיה ברשותם.



מכירת המכשיר החלה לפני מספר ימים ברשתות השונות. ברשת מחסני חשמל המכשיר נמכר ב-3,990 שקלים, והוא מגיע ביחד עם שעון חכם, כרטיס זיכרון בגודל של 64 ג'יגה וכיסוי לגב המכשיר. הצרכנים שיגיעו עד ה-30.9 לרכוש את המכשיר ברשת חנויות סאני יוכלו לקנות את תחנת העגינה Dex Station ב-299 שקלים. על פי נתוני הרשת, למעלה מ-8,000 מכשירים נרכשו במכירה המקודמת.



בחברת פלאפון המכשיר יעלה 3,999 שקלים ובאילת 3,418 שקלים. עם כל רכישה תינתן חמש שנות אחריות, כשאלף הרוכשים הראשונים שהזמינו את המכשיר בהרשמה המוקדמת, יקבלו ערכת אביזרים בשווי של 700 שקלים. הערכה כוללת בין היתר מטען אלחוטי, כרטיס זיכרון של 128 ג'יגה ומטען המתחבר לשקע המצית ברכב. הרוכשים הראשונים לאחר מכן, יזכו בערכה בשווי 400 שקלים הכוללת מטען אלחוטי, זרוע לרכב וכרטיס זיכרון.